Lenovo Y560 - win7 64bit - zawieszanie się, brak reakcji i spowolnione działanie bez wyraźnego powodu


(Michal Muzyczuk) #1

Witam serdecznie

Posiadam Lenovo Y560, win7, i5, grafika Intel HD (radeon nie działa od jakichś dwóch lat). Sprzęt się przegrzewa, ale to już także stara sprawa i była serwisowana.

Od około tygodnia mam monstrualne problemy z działaniem laptopa - ciągle się zawiesza, aplikacje nie reagują, nie da się przerzucać plików na zewnętrzne nośniki (eksplorator przestaje reagować i wyłącza się), internet się wyłącza bez wyraźnego powodu. Korzystam z avasta. Nie nastąpiło żadne mechaniczne uszkodzenie ani nic w tym stylu. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co jest grane i bardzo prosiłbym o jakąś poradę. Wolę uniknąć formata, bo mam mnóstwo ważnych rzeczy na lapku, a jak już wspomniałem nie za bardzo mogę je zgrać na dysk zewnętrzny.

 

Logi:

 

FRST

FRST.txt

Addition.txt

 

OTL

OTL.Txt

Extras.Txt

 

Combofix

log.txt

 

Dziękuję i pozdrawiam.

 


(krzych5610) #2

Wklej do systemowego notatnika:


(Michal Muzyczuk) #3

Dziękuję za odpowiedź. Wykonałem polecenia i wygląda to tak:

Fixlog.txt

FRST.txt

 

Pozdrawiam


(krzych5610) #4

1.Usuń ręcznie folder C:\FRST. Usuń fikslog i pozostałe raporty FRST.

  1. Odinstaluj AVAST. Nie działa prawidłowo. W miejsce AVAST radzę zainstalować FortiClient - http://www.fortinet.pl/produkty/forticlient

 - u dołu tekstu masz link do instalatora. Antywirus jest pobierany ze strony fortinet.com.

Po pobraniu, trwa to ok 10 - 15 min rozpocznie się instalacja. W trakcie instalacji należy zaznaczyć ( potwierdzić w małym oknie ) polecenie instalacji

Antywirus nie wymaga rejestracji. Tu jedna z recenzji http://avlab.pl/recenzja-i-test-darmowego-antywirusa-forticlient-52

W razie wątpliwości proszę pytać.

 

W temacie logów Combofix, nie wypowiadam się. Może ktoś się odezwie.


(Michal Muzyczuk) #5

Dziękuję za pomoc. Niestety, zamuła trwa w najlepsze. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, będę wdzięczny.

Może jeszcze przyda się to, co w ciągu ostatniego miesiąca zostało zainstalowane (a przynajmniej jest w programach w panelu sterowania):

  • java 7 update (64bit)

  • java 7 update

  • mozilla firefox 35.0.1 (x86 pl)

  • adobe air

  • adobe flash player 16 NPAPI

  • microsoft .NET framework 4.5.2

  • filezilla client 3.10.0.1

Może odinstalowanie jednego z powyższych może coś pomóc?

 

Dziękuję i pozdrawiam


#6

 

muzi, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.


(Michal Muzyczuk) #7

Skanowanie przez Forticlient czyste, więc chyba problem nie jest kwestią wirusów (przynajmniej widocznych na pierwszy rzut oka).


(Acorus) #8

Sprawdź dysk programem CrystalDiskInfo.


(krzych5610) #9

 

Odinstaluj - java 7 update (64bit) jest zbędna. Z Mozillą współpracuje Java 7 i ta powinna być zaktualizowana do najnowszej wersji.

Źródło - https://www.java.com/pl/download/