Lenovo Y560 - win7 64bit - zawieszanie się, brak reakcji i spowolnione działanie bez wyraźnego powodu

Witam serdecznie

Posiadam Lenovo Y560, win7, i5, grafika Intel HD (radeon nie działa od jakichś dwóch lat). Sprzęt się przegrzewa, ale to już także stara sprawa i była serwisowana.

Od około tygodnia mam monstrualne problemy z działaniem laptopa - ciągle się zawiesza, aplikacje nie reagują, nie da się przerzucać plików na zewnętrzne nośniki (eksplorator przestaje reagować i wyłącza się), internet się wyłącza bez wyraźnego powodu. Korzystam z avasta. Nie nastąpiło żadne mechaniczne uszkodzenie ani nic w tym stylu. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co jest grane i bardzo prosiłbym o jakąś poradę. Wolę uniknąć formata, bo mam mnóstwo ważnych rzeczy na lapku, a jak już wspomniałem nie za bardzo mogę je zgrać na dysk zewnętrzny.

 

Logi:

 

FRST

FRST.txt

Addition.txt

 

OTL

OTL.Txt

Extras.Txt

 

Combofix

log.txt

 

Dziękuję i pozdrawiam.

 

Wklej do systemowego notatnika:

Dziękuję za odpowiedź. Wykonałem polecenia i wygląda to tak:

Fixlog.txt

FRST.txt

 

Pozdrawiam

1.Usuń ręcznie folder C:\FRST. Usuń fikslog i pozostałe raporty FRST.

  1. Odinstaluj AVAST. Nie działa prawidłowo. W miejsce AVAST radzę zainstalować FortiClient - http://www.fortinet.pl/produkty/forticlient

 - u dołu tekstu masz link do instalatora. Antywirus jest pobierany ze strony fortinet.com.

Po pobraniu, trwa to ok 10 - 15 min rozpocznie się instalacja. W trakcie instalacji należy zaznaczyć ( potwierdzić w małym oknie ) polecenie instalacji

Antywirus nie wymaga rejestracji. Tu jedna z recenzji http://avlab.pl/recenzja-i-test-darmowego-antywirusa-forticlient-52

W razie wątpliwości proszę pytać.

 

W temacie logów Combofix, nie wypowiadam się. Może ktoś się odezwie.

Dziękuję za pomoc. Niestety, zamuła trwa w najlepsze. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, będę wdzięczny.

Może jeszcze przyda się to, co w ciągu ostatniego miesiąca zostało zainstalowane (a przynajmniej jest w programach w panelu sterowania):

  • java 7 update (64bit)

  • java 7 update

  • mozilla firefox 35.0.1 (x86 pl)

  • adobe air

  • adobe flash player 16 NPAPI

  • microsoft .NET framework 4.5.2

  • filezilla client 3.10.0.1

Może odinstalowanie jednego z powyższych może coś pomóc?

 

Dziękuję i pozdrawiam

 

muzi, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Skanowanie przez Forticlient czyste, więc chyba problem nie jest kwestią wirusów (przynajmniej widocznych na pierwszy rzut oka).

Sprawdź dysk programem CrystalDiskInfo.

 

Odinstaluj - java 7 update (64bit) jest zbędna. Z Mozillą współpracuje Java 7 i ta powinna być zaktualizowana do najnowszej wersji.

Źródło - https://www.java.com/pl/download/