LG 42LS570S a nagrywanie przez USB

(welll1) #1

Witam,

dostałem wczoraj ten telewizor LED-owy.

Głównie chodzi mi o funkcję nagrywania kanałów na dysk twardy.

W instrukcji jasno pisze, że potrzebuję dysku z zewnętrznym zasilaniem o pojemności minimum 40 GB.

Tu pojawia się pierwsze pytanie:

Jaki dysk kupić aby współpracował z tym telewizorem?

Oraz pytanie drugie. Przewijając masę wątków na temat nagrywania wyczytałem, że większość telewizorów oferuje nagrywanie tylko i wyłącznie z tunera DVB.

Nie znam się na tym zbytnio. Mam kablówkę osiedlową podłączona poprzez kabel antenowy. Nie HDMI, nie AV1 tylko w opcji INPUT pisze ANTENA.

Wykrywa mi 25 kanałów DTV (chyba digital TV czyli cyfrowe) oraz 56 kanałów TV zwykłych w słabszej jakości co widać gołym okiem.

Tu nasuwa się najważniejsze pytanie.

Czy będę mógł nagrywać kanały DTV i TV?

Czy tylko DTV, a może żadne?

Proszę o jakąś konkretną odpowiedź. Infolinia LG dziś nie czynna, w sklepach "fachowcy" mówią, że nawet na pendriva się da nagrywać co było zwykłą bujdą.

Nie chcę kupić dysku USB niepotrzebnie.

(Xparanienormalnyx) #2

Najprościej będzie, jak zajrzysz do instrukcji telewizora. Tam zapewne masz szczegółowo opisane wszystko dotyczące nagrywania.

(welll1) #3

Przykro mi odnośnie nagrywania napisane jest wielkie NIC.

Instrukcja wygląda jak trzytomowe dzieło ale co z tego jak zawiera ponad 16 języków i dotyczy głównie bezpieczeństwa, montażu i jakiś drobnostek.

Dysk niby zawsze można zwrócić do 14 dni tak samo jak telewizor ale średnio opłacalnym jest jeżdżenie po kilka razy do sklepu aby dopasować odpowiednie urządzenie które jak się może okazać nie nagra mi żadnego kanału ze względu na oprogramowanie czy tam śmieszne prawa autorskie.

(Xparanienormalnyx) #4

W user guide musi to być… http://www.lg.com/pl/wsparcie-produktowe/lg-42LS570S# zerknij.

(Qba_) #5