Live box-pokazuje zasieg wifi a internet nie dziala

Witam mam pewien problem mam live boxa od neostrady (teraz chyba to juz orange przejelo ale nie jestem pewien) i sprawa wyglada następująco. Od 2 dni nie mam internetu a co za tym idzie telefonu stacjonarnego niby na 2 kompie pisze mi ze internet jest dostepny (mam tam modem wifi) tak samo na telefonie niby internet dostepny a jak odpalam jakąś stronę to pisze ze jestem offline lub że strona jest niedostepna :confused: wiecie jak mam dobie poradzic z tym problemem?

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.

Bardziej jest to sprawa, którą powinieneś kierować do swojego dostawcy internetu i telefonu niż na forum.

Zadzwonilem do nich i powiedzieli mi ze najlepszym rozwiazaniem jest zmienic router poniewaz ten hest juz stary i musze go wymienic w takirj i takiej firmie ale dzięki za dobre checi kolego ps.sorki za znaki interpunkcyjne i brak niektorych polskich znakow ale pisze na telefonie :3

Jeżeli korzystasz jeszcze z pierwszej wersji Liveboxa zmiana na pewno przyniesie same plusy. Niemniej jednak problem może wynikać z błędnej nazwy użytkownika oraz hasła do Internetu. Do czasu wymiany możesz zalogować się na stronie 192.168.1.1 i sprawdzić poprawność hasła w sekcji połączenie z Internetem.