Livebox czy ruter?

witam

mam neo 1 mb i do tego liveboxa i sie zastanawiam czy liveboxa zamienić na jakiś ruter :smiley:

nie znam się na tym dobrze…czy ruter ma funkcje wi-fi żebym z laptopa korzystał bez przewodowo a komputer przez kabel ???

i jakie polecacie ruter do kupienia ??

Wszelkie zmiany są w głównej mierze zależne od tego czy jesteś zadowolony z działania Livebox’a. Tak się składa, że mało kto jest zadowolony…

Co do routerów to Wi - Fi jak najbardziej. Kupujesz router, konfigurujesz i masz bezprzewodowy net w całym domu. PC również bezproblemowo podłączysz do takiego urządzenia za pomocą kabla (mówiąc prosto).

Moim zdaniem warto inwestować w routery TP - Link lub Linksys. Narazie nie będę doradzać konkretnych modeli, ponieważ jeszcze nie jesteś zdecydowany :]

za livebox place co miesiąc 10 zl :stuck_out_tongue: a juz mam go ładne 2 lata :(((

i prawdę mówiąc nie jestem zadowolony z niego bo mam z nim dużo problemów typu spalił mi cały komputer i linie telefoniczną i ciągle rozłącza internet : /

i szukam jakiegoś dobrego rutera :((

Czyli standard jeśli chodzi o opinię o Livebox TP :smiley:

Taki router powinien być dla Ciebie optymalny: http://www.allegro.pl/item682865449_hit … tis_2.html

Livebox to wielkie nieporozumienie o czym powinieneś już dawno wiedzieć :slight_smile: Ale w sumie lepiej późno niż wcale. Router powinieneś mieć od dawna i w ogóle nie bawić się z TP w takie gadżety. 10 zł. miesięcznie w błoto to nie żarty…