Livebox - niespodziewana utrata połączenia z WiFi

Mam połączone dwa komputery gdzie jeden jest na kablu a drugi na WiFi (adapter USB TP-Linka)

Przez dwa tygodnie wszystko hulało aż tu nagle znikło połączenie z komputerem na WiFi.

Byłem bezradny aż wszedłem do Liveboxa i zrobiłem odświeżenie strony Liveboxa.

Cud - pomogło.

Wszystko dalej chodzi jak chodziło tylko dziwna rzecz.

Urządzenia maja przypisane inne nazwy niż kiedyś.

Co tu jest grane?

Ten na WiFi nazywa się WANConectionDevice a na kablu PC-AllShare.

Ki diabeł?

Czy Livebox sam sobie wymyślił nowe nazwy dla podpiętych urządzeń?

A tak przy okazji.

Czy upał ma jakiś wpływ na pracę modemorouterów?

Czy Livebox może pracować non stop czy czasem warto go wyłączać kiedy np. od 24 lub 1 do 9 rano nikt nie korzysta z sieci?

I jeszcze jedno.

Kiedy wyjąłem Adapter USB TP-Linka był on bardzo ciepły. (można by rzec - gorący)

Czy to normalne?