Livebox - problem z podłączeniem do laptopa z wifi

Witam serdecznie

Mam podłączonego Liveboxa po przez dołączony adapter wifi do komputera stacjonarnego z Windowsem XP, chciałbym teraz podłączyć do Liveboxa laptopa z wbudowanym wifi, na laptopie zainstalowany jest Windows 7 i pojawia się problem. Laptop wykrył neostradę, wpisałem klucz WEP poprawnie, nacisnąłem przycisk REG na Liveboxie, ale niestety połączenia brak, na laptopie pojawia się komunikat, że mam ograniczony dostęp do neostrady. Nie znam się na tym dobrze, więc proszę o pomoc, co trzeba skonfigurować i jak, żeby wszystko było dobrze.

Z góry dziękuję za pomoc.

Należy ustawić sieć jako domową.

Tak też mam ustawioną, ale to nic nie daję.

Przede wszystkim wejdź w ustawienia LiveBox’a i sprawdź status połączenia bezprzewodowego oraz czy adres MAC kart sieciowej Twojego laptopa jest wpisany w ustawienia LiveBox’a. Ja korzystam z Liveboxa i nigdy nie korzystałem z funkcji REG. Zawsze ręcznie wpisuje adres MAC karty Wi-Fi i zatwierdzam zmiany.

Sprawdzałem LIveboxa, Mac jest dodany.

Zadzwoń na bezpłatny numer telefonu jesli jesteś abonentem tp to bezpłatnie dwonisz na numer 800-102-102 (pomoc techniczna), tam sie wszystkiego dowiesz co możesz zrobić z tym problemem.

Myślałem o tym, jeśli nikt nie da dobrej porady na forum to zadzwonię jutro.

No to spróbuj usunąć (wyłączyć) wszelkie zabezpieczenia (hasła, szyfrowanie, filtracja MAC i tak dalej) i wtedy spróbuj połączyć się laptopem do internetu. Jeżeli zadziała to znaczy, że przy którymś z zabezpieczeniu występuje problem.

W ostateczności możesz wykonać twardy reset LiveBox’a.

Spróbuję jutro i napiszę czy coś pomogło.

Dodane 17.03.2011 (Cz) 20:18

Sprawa skończyła się wymianą Liveboxa przez TP, teraz wszystko śmiga dobrze.