Livebox TP na OpenSuse

(system) #1

No cóż próbuję podłączyć się do routera ale nie mogę.... jak to zrobić?!

Kombinuję i kombinuję

mam open suse 10 ...

ktoś może pomóc?

(Niejan) #2

Cześć!. W ustawieniach sieci wpisujesz; adres IP ;/ ,maska podsieci; ,/brama domyślna;,/adresDNS;,I INTERNET ŚMIGA.

Czy o to CI chodzi?.

Pozdrawiam -niejan .

// Połączono posty.

Jeśli chcesz się dostać do Livebox tp ,to w okienku przeglądarki wpisujesz adres;http//192.168.1.1

Livebpx poprosi o login i hasło ,a wtedy wpisujesz; użytkownik;admin , hasło; admin.

Następnie wchodzisz w okienko konfiguracji [konfiguracja LAN i DHCP] i odpisujesz wszystkie ustawienia .

Pozdrawiam -niejan .

(system) #3

knetworkstation nie pomaga

ale jaka przeglądarka?

Gdzie ten adres IP wpisuję?

Jestem amatorem to poproszę lekkie prowadzenie za rękę

(Niejan) #4

Adres ;http//192.168.1.1-wpisujesz w okno swojej przeglądarki internetowej.Wtedyklikasz idż,ipowinno otworzyć się okno od LIVEBOX , które zapyta o użytkownika-wpiszesz(admin),i o hasło -wpiszesz(admin).Następnie dostaniesz się do panelu LIVEBOX,gdzie odpisujesz na kartke dane z w/w zakładki,jak adres IP- itd.

Później na OpenSuse w konfiguracji sieci wpisujesz te dane i internet powinien chodzić.

Powodzenia -niejan.

(system) #5

po wpisaniu tego ip to mi itak wyskakuje że nie można połączyć, że nie ma takiej strony, ani takiego pliku

(Fisiu) #6

Do komputera masz podpięty ten adapter USB który dostałeś w komplecie z LiveBoksem? Czy masz może inną kartę wifi?

Czy Yast poprawnie wykrył ów kartę sieciową. Podaj nam więcej info. Głównie to chodzi mi o:

lsusb

lspci -nn

lsmod

(system) #7

Znajomy mi powiedział że to DNS jakiś jest problemem.....

coś ktoś wie na ten temat? Jaki trzeba daś aby się połączyć z liveboxem?

Na tej windowsowej partycji podaje mi że DNS jest ten sam co moja bramka... to chyba źle, nie?

(matiit) #8