Log na routrze speedtouch

Witam mam neostrade i mam takie błedy w logach i nie wiem jak można się ich w jakiś sposób. Bo wydaje mi się że może od tego taki mój nie stabilny internet a mianowicie chodzi o to ze przez jakis czas chodzi dobrze a potem tak wolno. Podaje screan tego co mi się wyświetla na routrze

http://sznels.boo.pl/log.JPG

Na początek nie na temat… zmniejsz trochę zrzut ekranu albo umieść w poście link do fotosika czy coś… wielkość obrazka powoduje “rozjechanie się” strony forum a nie każdy używa Opery i ‘Dopasuj do szerokości’ :slight_smile:

Ad rem. Nie przejmuj się za bardzo tymi komunikatami. Firewall routera po prostu informuje pingujące go komputery, że jesteś (tzn. router, ten z adresem 83.124.146.160) nieosiągalny. Poza bardzo nielicznymi przypadkami blokowanie przychodzących pingów nie ma negatywnego wpływu na sprawne działanie sieci. Te nieliczne przypadki to np. serwer jakiejś gry sprawdzający co jakiś czas czy podłączony klient jest nadal aktywny, podłączony. Chociaż z drugiej strony takie rozwiązanie sprawdzenia czy klient jest ‘alive’ stosuje się rzadko bo jest nieefektywne no i wiele firewalli (sprzętowych i programowych) domyślnie blokuje przychodzący ICMP.

http://www.networksorcery.com/enp/proto … p/msg3.htm

http://pl.wikipedia.org/wiki/ICMP_Desti … nreachable