Log z ComboFix

http://www.wklej.eu/index.php?id=e64ec1a615

proszę zerknąć czy już ok? mogło by być już :slight_smile: szkoda że ja nie rozumie tych wszystkich wpisów, tak więc wielki ukłon dla was za pomoc :stuck_out_tongue:

czarnulka31 ,

Proszę zapoznać się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów i poprawić tytuł na konkretny, proszę też dokładnie opisać problem. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!