http://www.wklej.eu/index.php?id=e64ec1a615
proszę zerknąć czy już ok? mogło by być już szkoda że ja nie rozumie tych wszystkich wpisów, tak więc wielki ukłon dla was za pomoc
http://www.wklej.eu/index.php?id=e64ec1a615
proszę zerknąć czy już ok? mogło by być już szkoda że ja nie rozumie tych wszystkich wpisów, tak więc wielki ukłon dla was za pomoc
czarnulka31 ,
Proszę zapoznać się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów i poprawić tytuł na konkretny, proszę też dokładnie opisać problem. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub