Od kilku dni mam następujący problem. Po uruchomieniu programu do kamery internetowej Logitech C500, kamera ta nie reaguje i pojawia się komunikat Kamera jest używana przez inną aplikację. Próbowałem już różnych rzeczy, nawet odinstalowanie sterowników i nadal jest to samo. Mimo iż kamera widziana jest przez komputer i w menadżerze urządzeń, to nawet skype jej nie widzi. Co to może być? Jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu. Przy okazji dodam, że czasem przy próbie uruchomienia programu Logitech WebCam Software komp się wiesza i po temacie. Kamerka ma około 3 miesięcy i do tej pory nie było z nią problemów.
Sprawdż,czy nie masz wirusa przechwytującego kamerę
pawelu19811 ,
Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.