Logitech x-540 i wieża jako 7.1 pod sound blaster augidy

(Furman005) #1

Witam,

posiadam głośniczki logitech x-540 i wieże 2.0, pytanie czy mogę podpiąć to razem jako 7.1 pod kartę sound blaster augidy. Pod zintegowaną działa, ale po podpięciu do SB augidy już nie. W karcie zintegrowanej mam 7x jack w SB tylko 4, jednak na wszystkich stronach, jak i w opcjach jest napisane, że ta karta obsługuje 7.1. Oczywiście w opcjach jest coś napisane na ten temat więcej tzn. które wejścia są od czego, ale nie mogę się w tym połapać, sterowniki mam nieoficjalne, ale to dlatego, że na oficjalnych do 2.1 było max, na tych 5.1 śmiga bez zarzutu (załączę screena z opisem wejść/wyjść w opcjach). Wiecie może jak podłączyć wszystko, żeby uzyskać 7.1 i cz w ogóle jest to możliwe??

opcjesbopiswejiwyj.jpg

Jak do ciemno niebieskiego jacka podłączę mikrofon, to działa, ale w komórce też mam jacka podzielonego na 3 części i może tu jest to samo (nie znam się na tym ;] )

12876296.jpg

Jak widać na tym screenie w opcjach jest możliwość wyboru 7.1

(Pharun) #2

Powinno działać samo, poza tym coś mi się dziwne wydaje że karta wszędzie ma napisane że obsługuje 7.1 a sterowniki działają max 2.1... rozwiń tę myśl bo chyba czegoś nie łapię. Zastanawiam się też dlaczego chcesz się przenieść na SB A skoro na zintegrowanej karcie Ci działa bez problemu? Aż tak dobra ta wieża jest że będziesz czuł taką różnice w dźwięku? No i ostatnie - masz błąd ortograficzny w temacie - piszemy WIEŻA a nie WIERZA i Sound Blaster AUDIGY a nie AUDISY - czytaj swoje posty po 2-3 razy aby unikać literówek (których w treści posta też masz kilka...)

(Furman005) #3