Lustrzanki cyfrowe GX10,GX20, A200

co wybrać nie mam doświadczenia to będzie moja pierwsza lustrzanka.

czy ktoś posiada taki aparat jeżeli tak to proszę o informację,których nie znajdę w opisie. dziękuję!

Po pierwsze używaj opcji EDYTUJ.

Po drugie masz/miałeś jakąś cyfrówkę ?

Po trzecie będziesz się bawił opcjami ( nie tylko AUTO ) ale samemu ustawiać balans bieli, czas naświetlania.

Po czwarte lepiej podaj swój budżet ile masz do wydania.

Samsungi, to w zasadzie Pentaxy odpowiednio K10D i K20D zapakowane w obudowy Samsunga, o ile K10D, to bardzo fajny aparat, tak o K20D opinie są już mocno podzielone (troszkę im nie wyszła zdaje się matryca CMOSowa). Niemniej w cenie w jakiej teraz chodzi GX20 spokojnie powinieneś był znaleźć coś lepszego… Nikona D80?

d80 w tej chwili jest w bardzo przystępnej cenie:) radze odwiedzić stronę fotojokera:)

te informacje są dla mnie zadowalające dziękuję

Znajomej mąż stoi w MM “na aparatach”, to mówił, że wszystkie samsungi wracają hurtem do serwisu (ale to, podejrzewam, chodzi o kompakty, niemniej jednak…).

impassive , nie mniej jednak Samsung to firma bardzoooooooo słaba.

Na forum z aparatami, wszyscy ich użytkownicy zwracali do sklepu lub serwisu. A czemu wszyscy mają taki sam przypadek :

Robili zdjęcia, nagle aparat się wył. lufa się nie schowała, wymiana baterii czy softu nie pomagała ( oczywiście nikomu nie upadł na ziemie ), a w serwisie tekst - uszkodzenie mechaniczne. Dlatego Samsungowi ( aparatom ) mówię NIE.

etam, ile takich opinie tyczyło lustrzanych samsungów? nie mówmy o zupełnie innej klasie aparatów, a o serii GX będącą kopią Pentaxa

I tak lepiej kupić pentax’a lepszy serwis itp.:slight_smile:

a to zupełnie inna sprawa i masz oczywiście rację;)