Mnie się czasem zdarza, że jakiś pobrany plik nie może się zainstalować.
Najczęściej jest to spowodowane brakiem w spakowanym archiwum modułu naprawczego, które jest tworzone w momencie kompresji pliku do archiwum. Moduł naprawczy ma za zadanie odtworzenie pobranych lub przesłanych elementów archiwum w przypadku ich uszkodzenia. Moduł ten czasem jest celowo przez kogoś usuwany z archiwum (ze względu na dodatkowe pomniejszenie rozmiaru archiwum a tym samym uatrakcyjnienie lokalizacji dla np. “modemowców”) lub też dany plik jest archiwizowany nie tworzącym takiego modułu archiwizatorem, a nasz archiwizator nie może naprawić błędu, bo nie ma podstawy by go rozpoznać.
Fakt posiadania przez Ciebie trzech różnych plików nie musi oznaczać ich trzech różnych wersji. W sieci bardzo często funkcjonuje dokładnie ten sam plik (np. uszkodzony - pobrany z niepewnych lokalizacji) pod nieznacznie różniącymi sie nazwami lub rozmiarami uzależnionymi od stopnia kompresji.
Mam nadzieję, że rozwiałem Twoje wątpliwości. Radzę Ci pobierać pliki z (najlepiej) oryginalnych lokalizacji - wtedy masz pewność, że będą działały.