Malejaca ilosc miejsca na HDD


(Max180tpt) #1

Witam!

Jestem tu nowy wiec jezeli zalozylem temat nie w tym dziale co powinienem to prosze o moderatorów o przeniesinie.

Mam ogromny problem...:confused:

Dostalem od kumpla program przez niego napisany ktory robi 2 pliki i napełnia je tekstem aż nie będziesz miała miejsca na dysku (chyba że go zamkniesz zanim skończy) te dwa pliki to ADSLDPL.DLL i IE.DLL

no i od razu jak sprawdzilem program tzn jak zauwazylem ze po wlaczeniu go miejsce maleje z szybkoscia jakies 10mega na 2-3 sekundy od rauz go wylaczylem i usunelem ADSLDPL.DLL ktory znajdowal sie w C:\WINDOWS\SYSTEM32\ADSLDPL.DLL

gorzej jest z "IE.DLL" ktore nie moge znaleźć.

rogowo mi pisal ze jest tu:

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\IE.DLL

a jest to teczka LocalService w niej Local Settings

ktora wystepuje tylko w Xp i trzeba odkryc pliki i foldery zeby byla.zrobilem to ale pliku nie ma,mowi mi ze jak nie ma to plik nie zostal najwyraźniej utworzony. miejscena dysku ucieka mi b.powoli przez 4dni oklo 300mega starcilem.

a oto ten program:

http://www.mytempdir.com/1060653

dzis usunaelem plik ktory mi niepasowal w trybie awaryjnym przez HijackThis

wlaczam noramlnie PC i mam zwow wiecje miejsca jak dotychczas

ale patrzne i dalej maleje misjce :frowning:

nie wiem co robic...:/a nie chce formata zrobic

a oto moj log z hijacka, nie moze moze tu tkwi problem i da sie naprawic...

nie wiem moze cos z tego trzeba usuac:(

nie mam pojecia. prosze o pomoc!

PS.

"wklejając loga zawsze obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE " Mogłby mi ktos pomoc bo nie wiem jak to zrobic:/


(squeet) #2

max180 poczytaj i zastosuj wszystko:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=66889

  1. Zmień temat na konkretny (użyj opcji zmień w swoim poście).

  2. Logi obejmij tagiem quote.

  3. Loga wklej całego - obciąłeś nagłówek.

Wszystko wyjaśnione w w/w linku.

marbed - post nic nie wnosi, więc kasuję.


(Joan Sunshine) #3

Mój jedyny komentarz będzie taki, że jeśli to ustawiałeś sam:

To log jest czysty. Jeśli nie - w HJT zaznaczasz wpis i klikasz na dole "Fix checked".

Wklej jeszcze loga z Silent Runners (zaznaczasz No i czekasz aż skończy pracować w tle).


(Max180tpt) #4

tak tak to ustawilem sam juz od bardzo dawno mialem...

PS.

wklejając loga zawsze obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Moglby mi moderator pomoc lub wyjaśnic??


(Joan Sunshine) #5

Wklejasz pomiędzy znaczniki [code*] i [/code*] względnie


(Asterisk) #6

Tagi wprowadziłem :slight_smile:

Po prawej stronie okienka , lub u góry - zależnie od tego z jakiej

formy odpowiedzi korzystasz - masz w ramce Quote lub Code.

Przed wklejaniem loga najeżdżasz myszą na jeden z nich

i klikasz LPM. Po wklejeniu klikasz znowu na ten sam przycisk,

który zmienił się na Quote* lub Code*

Efekt zobaczysz po wysłaniu


(Max180tpt) #7


(Darix) #8
  • Pamietaj, ze niektore pliki w Windows ukryte sa sa na 2 sposoby (plik ukryty i systemowy), wiec musisz w opcjach wlaczyc pokazywanie obu typow).

  • Sproboj wyszukac wskazany plik przez wyszukiwanie plikow.

  • Mozesz tez sprobowac wyszukac pliki modyfikowane w ciagu ostatnich 1 dni i sprawdzic czy tam cos takiego jest co wydaje sie podejrzanie duze.

  • Jesli program dziala jak opisales to miejsce na dysku powinno znikac od razu, a nie 300MB na 4 dni. Moze po prostu tak ci sie smieci komputer (przegladane strony sa zapisywane w kompie, sciagasz jakies pliki, grasz w gry i robisz save ktore tez zajmuja miejsce, itp)


(Max180tpt) #9

Próbowalem szukac i nic nie ma:/

No program dziala jak pisalem szybko usuwa od razu okolo 10mega na 2 sekundy ale od razu ten program zamknalem i usunelem ten 1 plik,a powinien byc jeden, a jezeli go nie ma to kumpel gadal ze nie zostal utworzony,

no ale od czasu kiedy miejsce miala ta sytucja miejsce maleje.....;/


(Joan Sunshine) #10
  1. Robisz skan EWIDO po update i wklejasz raport.

  2. Jest zbędna usługa Media Playera 10:

Wchodzisz: start --> uruchom --> cmd i wklep:

sc stop UMWdf

sc delete UMWdf

  1. Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa :slight_smile:

  1. Po zabiegach nowe logi z HiJacka oraz Silent Runners (zaznaczasz No i czekasz aż skończy pracować w tle) i KONIECZNIE raport z EWIDO. :slight_smile:

(Bbieniol) #11

Pobierz narzędzie Find-Qoologic, odpal i wybierz opcję 1 :slight_smile: Następnie wklej log :slight_smile:

Dodatkowo wklej jeszcze log z l2mfix (wybierasz opcje 1)


(Max180tpt) #12
  1. zrobione

2.zrobione

3.zrobione

4.zrobione

Dla Bieniol:


(Bbieniol) #13

Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Uruchamiasz narzędzie KillBox, zaznaczasz Delete on reboot i All Files , w polu full path of file wklej ścieżkę:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\JSPROXY.DLL

C:\WINDOWS\SYSTEM32\WUAUCLT.DLL

Klikasz X i restart kompa :slight_smile:

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa :slight_smile:

Opróżnij TEMPy za pomocą tego narzędzia -> http://www.idg.pl/ftp/pc_9705/ATF.Cleaner..html

Wyłącz na chwile przywracanie systemu:

Panel sterowania --> System --> Przywracanie systemu

Tam zaznacz opcję Turn off System Restore lub Turn off System Restore on all drives (Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach). Zatwierdzasz wszystkie zmiany.

Usuń wszystko, co znalazł EWIDO :slight_smile:

Wrzuć nowe logi :slight_smile:


(Max180tpt) #14

To wszyhtko na razie zrobilem kilkam na dysk patrze 872 Mega, wczesniel bylo 128mega. odczekalem z 5mniut kilkam 870, a przed chwilka 869mb...

w tym czasie teraz robie scan za pomoca tego EWIDO bo jak zrobilem tego resta to raczej mi sie to skasowalo wiec ze skanuje do konca i to co mi znjdzie usune a potem podam logi.

coś czuje tego problemu z dyskiem nie rozwiąze i trzeba bedzie Format C :confused:

a oto logi:

teraz o 23:22 ma 865MB, zobaczymy co dalej bedzie czy jutro tez bedzie spadac czy sie jakos ustabilizuje...

scan z AVG Anti-Spyware jutro dam


(Bbieniol) #15

Już jest wszystko OK :slight_smile:


(Max180tpt) #16

Dzis odnalazlem oryginalna plytke WIdowsa XP wiec zdecyduej sie dzis na formacik;-)

mam tylko pytanie: potem co sobie zainstalwoac do zbezpieczenia.

wczesniej tzn, teraz mam Ad-Adware SE personal, SpyBot'a-Search & Destroya. A antywuirusa mailem AntyWireKit 2005

PS. dzieki za wszytko(pomoc) :wink:


(Joan Sunshine) #17

Dobry zestaw, do tego możesz dorzucić jeszcze firewalla i będzie ok :wink:


(Max180tpt) #18

juz po foramcie wszystko jest okej,

Ad-Adware SE personal, SpyBot'a-Search & Destroy zainstalowalem teraz jeszcze jakiego antywirusa,firewalla

Mogłby ktos coś dobrego polecic i dac jakis namiar?? z góry dzięki


(Joan Sunshine) #19

Ja mogę polecić Avira AntiVir Personal Edition Classic i Jetico :slight_smile: