Mam problem z JAVA

(Frenesia1) #1

jestem raczej dosc zielona w tym temacie, ale wydaje mi sie, ze problem dotyczy Javy.

dziwne objawy tj. - (jako przegldarki uzywam IE) -nie moge tutaj (i w innych miejscach tez) wpisywac polskich znkow (chociaz np. w wordzie czy nawet w pasku IE moge),

nie dzialaja mi skrypty java, nie moge zalogowac sie do poczty na interii...

mam Win XP i zainstalowana Jave Sun. probowalam reinstalowac oraz sciagac ze strony microsoft i nic nie pomaga.

co moge zrobic?

bede srdecznie wdzieczna za pomoc, bo nie mam pojecia co sie stalo.

pozdrawiam,

Aga

aha, ostatnio instalowalam SP2 - czy to moze byc przyczyna?? co prawda nie jestem pewna, czy to sie stalo bezposrednio po instalacji, ale jedno i drugie b.niedawno..

(lazikar) #2

Pare dni temu był podobny problem na forum poczytaj.

(Frenesia1) #3

dzieki. ale niestety wszystkie opisane tam metody juz wyprobowalam... wydaje mi sie, |e to nie jest problem zwiazany z klawiatura, ale co[ wiecej - tj. pisalam wystepuja tez inne problemy.

(Tasiorek) #4

To może zrezygnuj z IE i przesiądź sie na Opere ? :slight_smile:

Tu masz wersje z javą :arrow: Opera 7.54u2 PL (z JRE)

(Maniooo666) #5

Witam,

przejrzyj ten topic, miałem kiedyś zbliżone problemy:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... =pomog%B3o

(Frenesia1) #6

miałam jakiś NavExcel ToolBar czy coś takiego - odinstalowałam i faktycznie - polskie czcionki powróciły. dzięki!

pozostaje problem z javą - mam zainstalowaną najnowszą wersję, ale jak wchodzę na strony, to wyswietla się info, że nibyjej nie mam.

nie wiem, spróbuję faktycznie z tą Operą może.

pzdr,

Aga

(Frenesia1) #7

heh, ok, w operze java działa (co w takim razie stało się z MSIE??? nie obaczajam tego)

hm, mam tylko "problem" z operą - da się zassać "Ulubione" z IE??

(Maniooo666) #8

Witam,

Plik->Importuj.

(Frenesia1) #9

hmm, tak zrobiłam - i nic. wyświetla ?zaimportowane 309 pozycji", ale nic się nie dzieje - nigdzie ich nie widzę...

juz wszytsko gra.