Mam szanse na kariere ? :)


(Chester Ftw) #1

Cześć . Oceńcie moje szkice ( linki poniżej ) możecie ostro mnie krytykować ale liczę też na pozytywne opinie :stuck_out_tongue: To do pracy rodacy !

Miłego oglądania :slight_smile: pozdrawiam Krzyś :slight_smile:

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:37

aha zapomniałem dodać

1 Follow The Leader - KoRn

2 Koza z rogami mój koncept

3 Czacha w rozdartej gwieździe ( pentagramie ) bom jest lekki szatanista :slight_smile:

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:37

aha zapomniałem dodać

1 Follow The Leader - KoRn

2 Koza z rogami mój koncept

3 Czacha w rozdartej gwieździe ( pentagramie ) bom jest lekki szatanista :slight_smile:


(Blacknoise) #2

Mi się osobiście podobają, aczkolwiek nie znam się na tym rodzaju sztuki bo zajmuję się muzyką, ale masz talent na pewno, bo ja nawet nie potrafie narysować porządnie kwadratu :slight_smile:


(Clubbasse207) #3

o ile 1 fotA jescze jakoś ujdzie to pozostałe są słabe

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:50

co to znaczy lekki ?

albo jesteś albo nie .


(Debo75) #4

Jak dla mnie dobre :slight_smile: Ja nawet czegoś takiego nie zrobie :slight_smile: No może ta 2 troszku słabsza od 1 ale ujdzie :slight_smile:


(vanderneels) #5

Hmm, a ile masz lat, jeśli wolno spytać? :slight_smile:


(Mdk198p) #6

najlepsza jest pierwsza... reszta taka sobie, ale gratuluje zdolności...

troche popracujesz i bedzie gucio...

masz tego wiecej to sie reklamuj ,-)


(Grzesiekk) #7

Proponuję udać się do jakiegoś muzea np. zamek. U Nas są często w miasteczku organizowane konkursy właśnie w podobnym stylu. Są te prace oceniane i wystawiane w zamku. Przeglądając taką galerię można się nie mało zdziwić! Co potrafi 15- latek narysować !!


(Mattatg) #8

ja proponuje troche mocniej zaznaczać kontury


(Chester Ftw) #9

Mam 19 lat jestem z Lubina . Co do wystawy to raczej mnie nie przekonacie , jestem super nieśmiały :slight_smile: a co dopiero pokazać to ludzia z mojego miasta :shock: hehehe

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 23:23

specjalnie nie ćwicze , żeby poprawiać swoje zdolności bo wg mnie nie ma takiej możliwości , rysowałem tak samo jak mialem 12 lat ( nie ściemniam...) albo sie z tym urodzisz albo nie ...


(Grzesiekk) #10

Ale można udać sie do jakieś galerii i zobaczyć jak inni rysują i porównać umiejętności. Wtedy się okażę czy


(Chester Ftw) #11

wiesz , ludzie z podwórka mówią łał ! na forum też są pozytyne opinie ale tak naprawde to to jeszcze nie jest to ... trzeba się z tym pogodzić i skłądać podanie o prace w kopalni :mrgreen: picasso ze mnie nie będzie :stuck_out_tongue:


(vanderneels) #12

No niestety widać braki. Nie zgodzę się, że umiejętność rysowania to tylko kwestia wrodzonych zdolności. Jeśli tylko bawisz się w rysowanie, to wystarczy praktyka i może jakiś kurs. Przykładem jest moja znajoma, która talentem nie jest, ale po wielu próbach (i kursie) nauczyła się całkiem nieźle rysować.

Co do twoich rysunków, wg mnie widać w nich jakiś potencjał; dobrze, że starasz się zadbać o jakieś tło. Musisz jednak popracować nad światłocieniem i mocniej, bardziej odważnie przyciskać ołówek do papieru. Poza tym ubarwił bym rysunki większą ilością szczegółów. (na przykładzie Kozła - przydałaby się sierść, rogi są zbyt gładkie, nozdrza słabo zarysowane, oczy też niewyraźne).

Jeśli myślisz o poważnym rysowaniu, to musisz jeszcze dużo poćwiczyć i najlepiej zapisać się na kurs.


(Pax555) #13

Chester.ftw jak jesteś z Lubina na dolnymśląsku to idź zobacz na wzgórze zamkowe może coś powiedzą


(Chester Ftw) #14

nowy szkic ^


(vanderneels) #15

Ostatni szkic najlepszy z wymienionych, widać postęp :slight_smile: . Palce są jednak za długie w stosunku do całej dłoni, a środkowy palec nieproporcjonalnie gruby.


(Chester Ftw) #16

Czesc , dzieki za sledzenie tamatu :stuck_out_tongue_winking_eye: palce moze i sa za dlugie ale srodkowy napewno nie jest za gruby poniewaz ... pod nim znajduje sie kolejny (4) palec wiec to tylko zludzenie . Jak sie przyjzysz zobaczysz o co mi chodzi :slight_smile: mimo wszystko dzieki :*


(vanderneels) #17

Oj, ciężko było to dostrzec :slight_smile:


(Grzesiek82) #18

ja będę troszkę krytyczny ale nie martw się taka moja natura. wygląda to jakbyś rysował od linijki albo często używał gumki. nie widać tu naturalnych pociągnięć.ale ćwicz bo ja miałem taki talent że w podstawówce to kradłem rysunki z szafy i podpisywałęm swoim nazwiskiem żeby dac do oceny a było smiesznie bo nieraz ktoś dostał za ten rysunek wcześniej 5 a ja n3 albo na odwrót :slight_smile:


(Kwisnia 1990) #19

Mi się podoba, może być.

Ja bym tak nie potrafił.


(Chester Ftw) #20

hehe :slight_smile:

nie używam linkjki :stuck_out_tongue: a tym bardziej gumki , wszystko jest rysowane za pierwszym razem , czyli jedno pociągnięcie nie tak i rysunek do kosza ...