Mam szanse na kariere ? :)

Cześć . Oceńcie moje szkice ( linki poniżej ) możecie ostro mnie krytykować ale liczę też na pozytywne opinie :stuck_out_tongue: To do pracy rodacy !

http://img49.imageshack.us/img49/1769/62225014yx9.jpg

http://img233.imageshack.us/img233/3258/97636928il0.jpg

http://img77.imageshack.us/img77/427/47568082ya8.jpg

Miłego oglądania :slight_smile: pozdrawiam Krzyś :slight_smile:

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:37

aha zapomniałem dodać

1 Follow The Leader - KoRn

2 Koza z rogami mój koncept

3 Czacha w rozdartej gwieździe ( pentagramie ) bom jest lekki szatanista :slight_smile:

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:37

aha zapomniałem dodać

1 Follow The Leader - KoRn

2 Koza z rogami mój koncept

3 Czacha w rozdartej gwieździe ( pentagramie ) bom jest lekki szatanista :slight_smile:

Mi się osobiście podobają, aczkolwiek nie znam się na tym rodzaju sztuki bo zajmuję się muzyką, ale masz talent na pewno, bo ja nawet nie potrafie narysować porządnie kwadratu :slight_smile:

o ile 1 fotA jescze jakoś ujdzie to pozostałe są słabe

Złączono Posta : 07.06.2007 (Czw) 22:50

co to znaczy lekki ?

albo jesteś albo nie .

Jak dla mnie dobre :slight_smile: Ja nawet czegoś takiego nie zrobie :slight_smile: No może ta 2 troszku słabsza od 1 ale ujdzie :slight_smile:

Hmm, a ile masz lat, jeśli wolno spytać? :slight_smile:

najlepsza jest pierwsza… reszta taka sobie, ale gratuluje zdolności…

troche popracujesz i bedzie gucio…

masz tego wiecej to sie reklamuj ,-)

Proponuję udać się do jakiegoś muzea np. zamek. U Nas są często w miasteczku organizowane konkursy właśnie w podobnym stylu. Są te prace oceniane i wystawiane w zamku. Przeglądając taką galerię można się nie mało zdziwić! Co potrafi 15- latek narysować !!

ja proponuje troche mocniej zaznaczać kontury

Mam 19 lat jestem z Lubina . Co do wystawy to raczej mnie nie przekonacie , jestem super nieśmiały :slight_smile: a co dopiero pokazać to ludzia z mojego miasta :shock: hehehe