Martwe połączenie - neostrada

Witam.

Większość osób korzystających z neostrady ma problem z rozłączaniem się neo

Mój problem jest inny, chodzi o tak zwane martwe połączenie.

Neta nie rozłącza lecz żadne dane nie są ani wysyłane ani odbierane z mojego komputera, przez co nie można przeglądać stron. Jedynie (co zauważyłem) pomaga reset modemu z poziomu ikony w tray’u.

Zdarza się to kilka razy dziennie

Przy połączeniu z internetem kożystam z następujących programów:

  • AutoConnect

  • NOD32

  • Outpost firewall

  • Opera 9.01

  • AQQ

-CfosSpeed

BEZ aplikacji dostępowej neostrady

Poroszę o jakiekolwiek sugestie, porady jak zlikwidować ten problem

Z tego, co pamiętam, AutoConnect ma przecież opcję automatycznego rozłączania i ponownego połączenia w przypadku gdy dane nie są pobierane

Nie, AutoConnect łączy ponownie w przypadku rozłączenia siępołączenia a mnie nie rozłącza

Poczytaj sobie uważnie o możliwościach programu. Ja widzę jak byk:

resetowanie w przypadku “martwego” połączenia

I to ma być porada? :evil:

MarS , faktycznie na stronie autoconnect’a jest taka funkcja lecz nie mogę jej zastosować.

Czy jest to to zaznaczone pole?

screenzj7.jpg

teraz druga strona medalu

Po niby tym resetowaniu zostanie mi przydzielony nowy adres IP, i tu zaczyna się udręka gdyż codzień jestem przez kilka godzin zalogowany na stronie w firmie oraz jego forum. W przypadku rozłączenia się jestem zmuszany do ponownego logowania. Dotyczy to nie tylko firmy ale i innych for czy podczas pobierania plików z serwerów na których zerwanie połączenia jest równoznaczne z pobieraniem pliku od początku

Tak, to jest ta opcja moim zdaniem

Natomiast co do tego rozłaczania i ponownego połączenia to nic na to nie poradzisz. Tak działa Neostrada. Skoro tak Ci zalezy na stałym IP to przejdź na Internet DSL, ale to droższa opcja