Miałem wcześniej taki sam problem więc napisałem do biura obsługi tvnplayer a w odpowiedzi dostałem takiego maila :
… Jesli tak to proponujemy rozwiązanie problemu poprzez wyczyszczenie katalogu PlayReady. Katalog PlayReady zawiera plik mspr.hds będący bazą licencji DRM, która zostanie ponownie utworzona po usunięciu.
Proszę wykonać następujące czynności koniecznie przy zamkniętej przeglądarce internetowej.
Aby wykonać powyższą czynność proszę wejść:Start -> Mój komputer -> Organizuj -> Opcje folderów wyszukiwania -> zakładka Widok -> Prosimy zaznaczyć opcje Pokaż ukryte pliki foldery i dyski (prosimy także odznaczyć opcje ukryj pliki systemowe) -> Zastosuj
Następnie prosimy otworzyć katalog PlayReady (C:/Program Data -> Microsoft ->PlayReady) i usunąć całą zawartość katalogu PlayReady (prosimy nie usuwać katalogu PlayReady) lub zmienić nazwę tego katalogu np. na PlayReady1.
Dotyczyło to systemu win8 ale myślę ,że i tutaj pomoże .