Menu z zmieniajacym sie obrazkiem


(Mck1964) #1

Witam.

Poszukuje skrypt w ktorym obrazek bedzie sluzyl jako odnosnik lecz gdy najedzie sie na niego mysza obrazek sie zmieni :wink:

To dziala na zasadzie gdy najedziemy myszka na hiperlacze tekst zmieni kolor tak tutaj obrazek sie zmieni na inny...

Chyba zrozumiale

:o

Dzieki za pomoc


(Skr3czu) #2

Tutaj jest na 100%:

:arrow: http://www.webdiary.pl/modules/javascript/index.php

tylko poszukaj.

Na forum był już taki temat


(Mck1964) #3

Moze sie to wydac smieszne ale nie widze tam tego :shock: :shock: :shock:


(Ccx) #4

Jest, pozycja 20.

onMouseOut='rollover.src="to_co_będzie_jak_weźmiesz_myszkę"'>

pierwszy_obrazek


(Mck1964) #5

Ogolem to zrobilem tak jak mialem....

lecz kurcze nie zmienia mi sie

moze mi ktos powiedziec co mam w tym zle??

[/code]

mam dokladnie 7 takich tylko inne obrazki i hiperlacza lecz one tez sie nie zmianiaja.... ?

dzieki za odpowiedz

[color=darkblue][size=75]Złączono Posty: 26.01.2007 (Pią) 21:26[/size][/color]

Obrazek index2.gif i index.gif ROZNIA sie :wink:


(Master 45) #6

Napisz mi cały ten kod z tymi siedmioma obrazkami.

Z góry dzięki.


(Mck1964) #7

ale to jest tak jakby 7 razy skopiowane tylko nazwy obrazkow pozmieniane i nie index.php tylkko inne :wink:


(Master 45) #8

Zrób tak, jak masz w tym kodzie nazwę rollover to dopisz do niej kolejno tak:

Dla pierwszego obrazka zostaw rollover,

dla drugiego rollover2, i tak dalej.

Jak będziesz jeszcze miał jakieś kłopoty to napisz.

Złączono Posty : 26.01.2007 (Pią) 21:48

To przykład:

[/code]