Microsoft Office - ile wersji na komputerze?


(Barteq 10) #1

Czy można mieć na komputerze zainstalowane dwie wersje Office'a??

Przykładowo: mam Office'a 97 i chce zainstalować wersje 2007 czy tamte wersje programów pozostaną?

W tym miejscu mam problem bo często używam Power Pointa 97 i nie chce go stracić po instalacji nowego Office'a.

A może istnieje możliwośc zainstalowania tylko Word'a i Excel'a 2007 a Powerpointa zostawić starego?


(Kamil Cala) #2

Mi to działało z office 2000 i 2007. Więc u ciebie też nie powinno być problemó. (Po co ci pp97? 07 ma te same funkcje i więcej)


(system) #3

Bez problemów możesz zainstalować tyle wersji Office, ile chcesz. Musisz tylko wybrać instalację "custom" i określić inny katalog docelowy. Musisz także odhaczyć okienka, kiedy instalator zapyta, czy chcesz usunąć poprzednie wersje.

Możesz zainstalować tylko te programy, które Ci są potrzebne - oczywiście przy instalacji niestandardowej.


(Sidhmor) #4

Działa, tylko po co?? No chyba że np. w 97 masz jakiś program któego nei masz w 2007 wtedy oczywiście to ma sens, ale i tak tylko ten program a resztę uaktualnić. 2007 sobie poradzi z starszymi dokumentami, spokojnie:P


(Barteq 10) #5

Jestem przyzwyczajony do pp97 a widziałem wiele nowych wersji pp i nie przypadły mi do gustu a że częśto z tego korzystam chciałem mieć starszą wersję.

Nie wiem moze jak dokładniej przyjże się pp 2007 to zmienie zdanie. Ale dobrze że można zainstalować wiele wersji to nie bede miał już problemu. :mrgreen:

wielkie dzieki :stuck_out_tongue:


(Agatonster) #6

BarteQ10 ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gifprzy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.