Migracja z outlook 2003 na 2007


(Bor1904) #1

Witam

Pozostawiając całą instalkę office 2003 chciałem zainstalować całego office 2007 (standard albo basic ). Wszystko poszło pomyślnie (czyt. bez komunikatów o błędach)

Po wejsciu do menu ->office 2007 okazało się, że nie ma outlooka.

Po wrzuceniu płytki i rozwinięciu listy dostępnych programów outlook miał czerwony krzyżyk i zdaje się że opisany był jako " Niedostępny". Próbowaliśmy zabijać procesy które mogły być powiązane z działająceym outlookiem 2003 ale bez zmian.

Najgorsze jest to ze jest to komputer w firmie, do której jest dostęp tylko w godzinach pracy, a kobieta która na nim pracuje tylko stoi i pyta się czy już może pracować, bo ma roboty do nocy :confused: (więc nie mamy całego dnia na kombinatorykę)

Czy ktoś ma jakieś pomysły???


(Xeon Bloomfield) #2

Polecam zapoznać się z artykułem z poniższego linku:

Edycja Office 2007 Basic nie posiada klienta poczty Outlook, a edycja Standard już tak...

Office 2003 ma wgranego Outlook`a ?


(Bor1904) #3

Zaraz lece się zapoznać.

2003 ma outlooka, ale firma chce aby do końca listopada wszystkie kompy pracowały na pełnym pakiecie 2007.

http://news.softpedia.com/newsImage/Mic ... son-3.jpg/

z tego wynika że posiada outlooka.

pozdrawiam

______________________

Art traktuje o zawartości pakietów - nic poza tym :frowning:


(Monczkin) #4

bor1904 , nazwij proszę temat konkretnie, bez zbędnych problemów w tytule. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj proszę ten temat. viewtopic.php?f=16&t=394978


(Xeon Bloomfield) #5

Hmm... Właśnie zauważyłem, że na stronie Microsoftu też jest informacja, że Office 2007 Basic ma Outlook`a...

Znalazłem podobny problem tutaj:

http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/33769603/upgrade-2007-disk-say-outlook-unavailable-whats-up.aspx

Rozwiązaniem jest to, że tylko jedna kopia Outlook`a może być zainstalowana...

Aby zainstalować program Outlook 2007, należy usunąć jego kopie z pakietu Office 2003...