Witam serdecznie.
W styczniu zakupiłem nawigację MIO MOOV 500, polska mapa.
Pracuję jako kierowca, dlatego ów produkt jest dla mnie sporym udogodnieniem. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwne zjawisko, mianowicie jak jechałem drogą na której były [średniego rodzaju] nierówności [jak to w Polsce bywa- nieuniknione], nawigacja mi się sama resetowała. Zdarzyło się to może dwa, góra trzy razy w przeciągu 2-3 miesięcy.
Jednak ostatnimi czasy jest to problem nie do wytrzymania, resetuje się co chwilę, w ciągu dziesięciu minut potrafi wyłączyć się sama 8 razy, przeszkadzają jej już nawet zwykle koleiny. Po prostu nie da się jej używać.
Na dodatek, wciskanie “klawiszy” na ekranie dotykowym działa na nią tak samo, nacisnę literkę “z”- wyłączy się, nacisnę “menu”- wyłączy się itp, itd.
Bardzo proszę o pomoc co może z nią byc nie tak.
Oczywiście posiadam na nią gwarancję, podpowiedziałby mi ktoś jaka jest procedura załatwiania tego typu spraw z firmą MIO?
Jest szansa dostać na czas naprawy, jakąś zastępczą nawigację?
Tak to wygląda, biały ekran, plus zielony pasek po prawej stronie. Przy każdym wjechaniu nawet w minimalną dziurą, lub pzy zmianie pasa gdy są koleiny- wiadomo jak na polskie warunki wyłączyć potrafi się co 2 minuty.