Mobilny internet PLAY - niekontrolowane zużycie transferu

Witam serdecznie !

Od pewnego czasu mam pewien problem związany z mobilnym internetem w PLAY.

Mianowicie przy połączeniu zużywa mi strasznie dużo transferu.

Jest to średnio 150KB na sekunde ! Nie mam odpalonej przeglądarki itp. nic!

Zużywa mi ogromnie dużo za nic…;/

Proszę o pomoc.

Dodam, że jestem zupełnie zielonych w tych sprawach.

Perlik09 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Nie wykluczone, że pobiera Ci aktualizacje z witryny Windows Update! Sprawdź konfigurację w systemie.

Moja pierwsza myśl była związana z tym, że dzieje się to przez aktualizacje systemu, jednak je wyłączyłem, więc problem nie tkwi tutaj :confused:

Dziękuje za zainteresowanie

Jakiego masz antywirusa? Być może on pobiera też aktualizacje z chmury np: taki Avast ma aktualizacje strumieniowe i usługi reputacyjne i też troche to ssie transferu.

ESET smart security 4, ale sprawdziłem go wcześniej i również wyłączyłem w nim automatyczne aktualizacje ;/

Jeśli to Windows 7, to otwórz Monitor Zasobów i tam sprawdź, co jest odpowiedzialne za ten pobór z sieci (kolumna Odbieranie).

Mam windowsa viste, znasz lokalizacje odpowiednika tego co napisales na tym systemie?

Dziekuje za odpowiedzi :slight_smile:

Nie pamiętam jak jest w Viście ale doczytałem się, że jest ten Monitor. Sprawdź: Start > Wszystkie programy > Akcesoria > Narzędzia systemowe > Monitor zasobów.

Pobierz program netlimiter.

Zakładka “online”. Zobaczysz wszystkie aplikacje podłączone do sieci i z jaką prędkością pobierają dane.

Czesc,

Zainstalowałem net limiter tak jak mowiles i po połączeniu z siecią transfer zuzywa mi tylk ojeden proces jest to :

Proces hosta dla usług systemu Windows --> Process 1228, jednak nie mam pojecia co to jest :frowning:

Uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń :arrow: kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html