Modem cały czas się restartuje - połączenie na linii Netia

Witam. Otóż od chyba pół roku mam Internet 4 mb/s w Netii.

Modem mam standardowy, taki jaki dostałem przy podpisaniu

umowy (Sagem F@st 800 E4). Mój problem polega na tym, że

modem po włączeniu komputera, ok połączy się, ale kiedy wejdę

w przeglądarkę i zaczynam przeglądać strony rozłącza się i

restartuje przez jakieś 15-30 minut. Czasami trwa to dłużej.

Żadnych problemów poprzednio z Internetem nie miałem, a

żeby tak z dnia na dzień modem się rozwalił? Na infolinię Netii

raczej dzwonić nie będę - tylko się wkurzę czekaniem na konsultanta,

a wiem, że powiedzą mi jakieś bzdury, że naprawią to za kilka godzin

lub przyślą technika… Do głowy przychodzi mi też to, że ostatnio

spaliła mi się płyta główna. Została wymieniona na ASUSA (wcześniej

także miałem płytę główną od tego producenta), ale może muszę

zrobić formata, bo jakieś śmieci zostały po starej płycie? Dodam, że

instalowałem sterowniki jeszcze raz (te do modemu), ale problem dalej

występuje. Czekam na Waszą diagnozę.

No to kolego pożycz od kogoś albo modem - taki sam albo notebooka i zainstaluj swój modem.

Wtedy będziesz miał odpowiedź.

Jak będzie restartował to zareklamuj modem.

Jak nie będzie to na start przeinstaluj swój OS.

Pozdro