Modem Motorola SURFboard SB5100 USB - zerwane połączenie


(Jurysta86) #1

Mam nadzieję, że trafiłem z moim problemem w odpowiednie miejsce. Sytuacja wygląda następująco: używam ww. modemu kablowego. Do modemu podłączone są 2 komputery - jeden za pomocą kabla Ethernet, drugi (którego dotyczy problem) za pomocą kabla USB. Połączenie sieciowe działa bez zarzuty do momentu, gdy uruchomię grę Counter Strike Source. Podczas gry on line połączenie nagle zanika - zwykle po ok. 20 minutach. Czy jesteście w stanie pomóc i znaleźć przyczynę?

A może powinienem kupić np. switcha i używać jedynie kabla Ethernet?

System Windows XP Professional SP 2.


(Maxiul) #2

modemy kablowe nie są przystosowane do podlączania 2 urządzeń równocześnie do obu portów...przynajmniej tak jest napisane w instrukcji obsługi którą niewątpliwie ci operator zostawił....

jak nie chcesz mieć problemów jedyną ewentualnością jest router i dopiero podział łącza poprzez niego


(Monczkin) #3

Justycjariusz , nazwij proszę temat konkretnie, bez zbędnych problemów w tytule. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj proszę ten temat. viewtopic.php?f=16&t=394978


(MrAsusrp6) #4

@Maxiul

Opowiadasz totalne bzdury, używałem tego modelu jak miałem neta z kablówki i nie było problemu z podłączeniem obu kompów naraz.

Oczywiście operator udostępniał taką usługę.


(Maxiul) #5

Przepraszam....

moja wina,oczywiście chodziło o ten sam komputer a nie dwa różne

hmmm,ale jak spróbowałem kiedyś to tylko problemy były dlatego

zakupiłem router....i wszystko śmiga do dzisiejszego dnia bez problemu

dorzucam linka do instrukcji obsługi

http://www.motorola.com/staticfiles/Con ... 0Guide.pdf

ps.jedna uwaga jak kolega wspomniał usługa taka musi być udostępniona przez operatora,np. w UPC ilość userów dopuszczalnych rośnie

wraz ze wzrostem prędkości łącza