Modem nie może się zsynchronizować z linią


(Rivon) #1

Witam, mam mały problem. Znajomy kupił sobie internet Orange Freedom. Odczekał już tydzień na aktywację, dzisiaj przyszedł sms, że usługa została uruchomiona, jednak jeśli chcę zainstalować modem, to wywala mi błąd, że urządzenie nie może zsynchronizować się z linią telefoniczną. Wcześniej musiałem wymienić gniazdo, z kabla od TP dochodzą dwa przewody, niebieski i biały. Oba podłączone do miejsc w gniazdku, ale w gniazdku są 4 miejsca, czy to ma znaczenie ? Może ktoś ma jakiś schemat połączenia ? Może linia ma za mało połączeń ? Mikrofilter założony tylko do telefonu, modem od razu w rozdzielacz. Kabel nie oryginalny z pudełka, ponieważ był za krótki i został dokupiony 10 metrowy, wtyczki dobrze zaciśnięte. Co może być przyczyną ? Za odpowiedzi z góry dziękuję.


(bachus) #2
  • z tego, co pamiętam żyły mają iść środkiem RJ-11 - sprawdź więc, czy dobrze doprowadzieś

  • sprawdź to w najprostszy sposób - podłącz w to gniazdo telefon (sygnał)

  • do testu odłącz też filtr, zostaw sam modem

Jak nic nadal nie działa - kontakt z ISP.


(Dimatheus) #3

Hej,

Dobrze pamiętasz... :slight_smile: Dodatkowe informacje - RJ-11 - Wikipedia

Odłącz też rozgałęziacz sygnały - kabelek podłącz bezpośrednio do gniazdka.

Ależ proszę bardzo... :slight_smile: http://www.frazpc.pl/b/141342

Pozdrawiam,

Dimatheus