Modem Speed touch 330


(Barti015) #1

Witam. Mam problem z modemem speed tiuch 330. Mam neostrade 1 mega od wczoraj. Gdy zaczne pobierac jakis plik np. program to dioda USB na modemie bardzo mocno miga tak jak by sie zaraz miala spalic a czasem to wogole nie widac jak swieci. jak nic nie pobieram to jest wszystko Ok. co moze byc taka przyczyna???????? bardzo prosze o odpowiedz! !!


(system) #2

która dioda ?? pwr (power) czy adsl ?? wczoraj dostałeś modem (czytaj podpisałeś umowę) ??.

okaże się jak odpiszesz na powyższe pytania.


(Angelo_7) #3

Nic nie jest przyczyną. Ta dioda po prostu informuje o przesylaniu danych. W moim tez tak bylo o ile mnie pamiec nie mysli. Po za tym powinnienes najpierw instrukcje przeczytac. To tyle...


(Barti015) #4

tam nie ma diody pwr tylko USB i ADSL. Miga dioda USB no to moze PWR. Nie modemu nie dostalem tylko sobie zwiekszylem predkosc! !!


(Angelo_7) #5

Przeczytaj instrukcje... Mowie Ci, ze to nic takiego, tak ma byc i juz(no chyba, ze mi sie diody pomieszaly z rok modemu nie widzialem:D)


(system) #6

tak

masz na myśli adsl, koledze chodzi o usb,pwr.

podłącz do innego USB, modem się zawiesza ?? przestaje działać ?? przeczytaj w instrukcji o diagnostyce modemu może rzeczywiście dioda usb informuje o przesyle danych z modemu do komputera....nigdy nie wziąłbym tomspona bo to wyjątkowy szrot przy nim sagem to cud techniki :D.


(Angelo_7) #7

Nie mi się wydawało, żę to świeci jak modem przesyła informacje do kompa, czyli chyba ta usb... Ale tak jak pisałem trzeba instrukcje przeczytać bo nie pamiętam...


(Barti015) #8

dzieki za rady! !!


(Błażej) #9

Normalne zjawisko.

Też tak mam