Modernizacja starego komputera?


(D@widoS) #1

Witam.

Mój komputer>

Duron 700mhz

GF4mx440

256sdram +64 sdram

codegon 230w :frowning:

wdc 80gb

I potrzebuje nowy zasilacz,128 lub 256 ram,jakiegoś starego soundblastera za 1zł.

Mam na to 200zł

Proszę o oferty z allegro,podawajcie oferty od dobrych sprzedawców[nigdy nie kupowałem na Allegro]

Przydalby sie procek ~1,2ghz ale nie mam pojęcia jaki :frowning: .

:slight_smile:


(ak6) #2

A płyta ma jaki Socket ??

być może ten: http://www.allegro.pl/item163740747_dur ... 00mhz.html

http://www.allegro.pl/item162033956_pam ... gston.html

Z zasilaczem będzie kłopot bo zostaje ci jakieś 60 zł a za to możesz kupić najwyżej coś z tego:

KLIK


(Rastko1) #3

myśle że jak za 60 zł to fortona 350 z allegro starczy


(:: MARIO ::) #4

ten Duron to juz prawie nic niewarty! Może posprawdzaj dokąłdnie sprzet, dobra zasiłka i JEDNA kość ramu i zabawa w lekkie oc :slight_smile:

jeśli koniecznie chcesz procka 1,2ghz, to rozejżyj sie na allegro za Abitem ST6 i Prockiem Celeron Tualatin 1200mhz ewentualnie jakeis P3 1ghz i oc :slight_smile:

sam mialem takowy kompik z 4 lata temu, i chulał jak marzenie :slight_smile:


(Michal Kolatek) #5

Delta 350W, 30A na +5 39 zł

http://www.allegro.pl/item165183656_del ... at_ss.html


(ak6) #6

To prawda, ale nie wyrobi się w 200 zeta.


(D@widoS) #7

Z procesorem to się chyba wsztrzymie gdyż na allegro dużo jest procków.

Zasilacz wezme ten co polecił Tobi

http://www.allegro.pl/item165183656_del ... at_ss.html

ram>>>>>

Ja obecnie pisze z Ubuntu i też system nie najgorzej działa ale gdy załącze win xp pro i uruchomie skypa ,antyvira itp to masakra :frowning:


(:: MARIO ::) #8

niewiedzialem, ze ten Abicik nadal taki drogi :wink:

moze cos takiego

cpu

http://www.allegro.pl/item164741007_pro ... lerem.html

do tego jakies mobo np.

http://www.allegro.pl/item165592382_abi ... _gwar.html

ino memorki daja w tył, bo ty na SDR jedziesz, ale moze jakbys posprzedawal satre graty to by wystarczylo na jakąś kośc 512 z giełdy ;> noi zailacz z 350W minimum :smiley:


(D@widoS) #9

No nie wiem...hmm...

Kupie teraz zasilacz i ram a potem pomyślimy o reszcie :wink:

Dziekuję wam za pomoc.