Mój Komputer


(P@zik) #1

Oceńcie tak dla picu mój komputer... Chciałbym wiedzieć co sądzą o nim, mądrzejsi ode mnie.... Proszę o szczere opinie :slight_smile:

P.S. Sprzęt jest podany w opisie


(Błażej) #2

Karta nie taka super.

dysk grzałka

ramy 400Mhz :stuck_out_tongue:

Przydało by się dokupić co nieco :wink:


(P@zik) #3

np.?


(Pyra20) #4

a planujesz jakąś modernizacje ?

jak tak to ile masz kasy ?

osobiście jak miałbym coś zmienić to przesiadka na am2, grafa ram


(P@zik) #5

Ram nie wchodzi w rachubę bo dopiero co dołożyłem 512 MB, a jeśli wymienię płytę głowną na AM2 to one razej tam nie pójdą prawda? bo mam DDR-y


(Michal Kolatek) #6

DDR nie pójdą AMD ma kontroler pamięci w procku.

Podaj fundusze, i jaki masz zasilacz.

Komp nie jest taki zły, jak coś zmieniać:

-płytę na Albatrona, Biostara Nf4

-grafikę lub poczekać na 8x00.

-procka na np Sandiego 3700+.


(P@zik) #7

Fundusze to około 700zł. Wiem, że to trochę mało... A co do zasilacza to gdzie to pisze, bo nie bede rozkręcać obudowy przecież :slight_smile:


(Pyra20) #8

to zobacz na fakturze od kompa, bo inaczej jak rozkręcająć kompa nie sprawdzisz..

podaj firme i ilość W


(Wigrus1) #9

kup sobie chłodzenie i kręć ostro, do tego jakieś inne mobo by się dało kręcić.


(D@widoS) #10

Dlaczego??

Mam 80-siatke i temperatura wynosi max 42stopnie mój kolega ma 120-stke i temperatura nie przekracza 45 stopni :!:


(enjoypoznan) #11

Mój w stresie ma max 34c 8)


(D@widoS) #12

No to luz :wink: Ale 45 stopni to też nie dużo.


#13

Moim zdaniem sprzęt jak najbardziej OK. Procek nienajgorszy, RAMu też w miarę, dysk - Twoja sprawa, jeżeli 120 Ci wystarcza, to luz. Zmieniłbym w tym tylko kartę graficzna, a za 700 zł to już coś ciekawego znaleźć można.


(P@zik) #14

dobry jesteś, czyli prawie wszystko :slight_smile: