Monitor bez podbitej karty gwarancyjnej

Nie otrzymałem w sklepie podbitej karty gwarancyjnej. W pudle są co prawda jakieś niby karty ale nie podbite. To takie mini książeczki. Wszystko po angielsku. Po polsku jest tylko krótka informacja o warunkach itp.

W sklepie otrzymałem tylko fakturę z pieczątką i parafką sprzedawcy. Na monitor ma być 3 lata gwarancji.

Mam wrócić do tego sklepu i prosić o tę kartę (lub podbicie tej z pudła)?

Wystarczy dowód zakupu z datą i potwierdzeniem, że jest za monitor (tzn. napisana marka i model). I gwarancja jest ważna.

Faktura jest dowodem zakupu i to wystarczy do złożenia reklamacji.

Karta gwarancyjna niezbędna jest do realizacji napraw sprzętu w sieci serwisowej. Jeżeli naprawy lub reklamacje załatwia się przez sprzedawcę sprzętu, wystarczy paragon lub faktura,

Cześć,

na podstawie paragonu możesz ubiegać się o podbicie karty gwarancyjnej, aczkolwiek nie jest to konieczne. Wystarczy Ci paragon/faktura.

Z wyrazami szacunku,

Lewanxd