Monitor lcd/ ściny w grze. Zmiana karty graf. ? help

Witam,

moja sprawa dotyczy wymiany karty graficznej. Obecenie mam procka athlon xp 2400+ , płyta Epox 8rda3i, karta graf. gf 6600gt, mem 1gb kingstona i 512 good ram / 400mhz. Jako, ze moj nowy monitor lcd (iiyama 1902s-b1) gryzie sie z karta graficzną tj w grze (counter-strike) przy 75hz i 100 fps(gra) obraz mi scina, rwie. Gdy ustawie max 75fps wszystkio jest dobrze. Problem chyba tyczy opcji skalowania obrazu, jednak w sterownikach od grafy tej opcji nie mam, system XP. Z racji tego, ze całkowicie nie moge wykorzystać monitora w gierce i wręcz przeszkadza to w graniu jestem zmuszony wymienić grafike. Na płycie niestety mam tylko złacze AGP, wiec tylko taka grafe moge kupić (przesiadka na inna plyte z prockiem zbyt duzy wydatek rzędu 400zł zeby jakos to chodziło). Zdecydowałbym się na grafe ze sredniej półki jednak w kategorii @ agp jedną z lepszych ? - Ati HD3850 GDDR III koniecznie. Teraz pytanie czy ktos ma pomysł czy ten problem ze scinami w grze mozna ominąć ? Doszły mnie sluchy, ze przy viscie nie ma tego klopotu jednak jest to niepotwierdzona informacja. Druga sprawa czy moj procek bedzie nadawał sie pod tą grafe i spokojnie pochodzi jedno z drugim ? Co polecacie? Z góry dziekuje za zainetersowanie się tematem,

Pozdrawiam.

http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,8444.0.html - tu co nieco wyjaśnione.

ogólnie nic tam nie ma. moge grac na 75fps/ 75hz lecz gra zwalnia i jest to widoczne gołym okiem, gra traci na płynnosci. Duzo osob mając ten monitor(jak i inne lcd) gra chodzi płynnie i jadą na 75hz/100fps. Z tym, ze mają nowsze karty graf. i dlatego szukam przyczyny czy to wina mojej karty.

/UP