Monitor samsung 797DF 17"


(agaopo) #1

mam taki wlasnie monitor,na jednej ze str wyczytalam ze przy rozdzielczosci 1024x768 zalecana jest czestotliwosc 75hz,czy powinno byc wlasnie takie ustawienie,czy moze 100hz mam ustawic?


(Harry666) #2

ustaw 85hz ! wiekszosc rozsadnych ludzi tak ma...


(Qbek50) #3

jeżeli mozesz ustawić 100 Hz to ustaw, oko sie nie męczy. A przy 75 Hz to juz jest masakra.


(fiesta) #4

Tu masz dane ze strony producenta:

Z tymi 100Hz bym nie przesadzał monitor moze nie wytrzymać takiej częstotliwości. Może po prostu sie nie włączyć bądź wyświetlać obraz nieprawidłowo.


(Kiepas) #5

może nawet ulec awarii


(Qbek50) #6

przeważnie jest tak że jak monitor jakieś rozdziałki czy częstotliwości nie wyciągnie to się wyłącza - owe zabezpieczenie


(Lewy) #7

Ja mam 60 Hz i nie narzekam :wink:

Najlepiej jest ustawiać coraz wyżej jeśli częstotliwość będzie za wysoka, monitor nie wyświetli nic poprawnie. Wtedy wchodzisz w tryb awaryjny i zmieniasz o 5 Hz mniej i jest git :wink: zalecane jest 85 Hz


(Kiepas) #8

i jakie okulary nosisz????? <żart>


(M a x) #9

ja urzywam LCD 17 i nie narzekam ,a wczesniejsza moja 19 fuji-Simens miałem ustawiona na 75HZ i to wystarczało aby obraz nie mrugał w takim stopniu ,żeby męczyło wzrok (niestety wielkość i ciezar przeważyły na strone LCD ( moge tylko tu dodac , że jezeli chodzi o gry to 19 lepiej sprawdzała sie)


(boczi) #10

Ponarzekasz niedługo :wink:


(lazikar) #11

Jak okulista zadzwoni do drzwi. :smiley:


(P.Piotrek) #12

Spoko, spoko:

Ja mam Samsung SyncMaster 755DF:

Rozdzielczość obrazu: 1024x768 pikseli

Częst. odświeżania przy tej rozdzielczości: 100 Hz

I chodzi tak już kilka lat, więc Twój też powinien.

Gorzej z moim wzrokiem :frowning: bo mi pada coraz bardziej!


(Kiepas) #13

czyli okulista na tobie nie zarobi :stuck_out_tongue: