Monitor


(Heineken90) #1

Witam wszystkich

mam problem polegajacy na tym ze co i raz monitor sie zachowuje tak jak podczas stanu wstyrzymania. Gasnie ekram i zapala sie pomaranczowa lapka a gdy prubuje naciskac rozne klawisze to i tak to niepomaga. Niewiem co mzoe byc tego przyczyna prosze o pomoc

Dzisiaj jescze sprawdzilem jakiego koloru ejst swiatelko jak odlacze monitor od komopa i sie okazalo ze na pomaranczowa. Wiec mozna powiedziec ze monitor czasami sie zachowuje tak jakby byl odlaczony od kompa

GG "7042488"


(ak6) #2

zacznij od sprawdzenie połączenia monitora z kompem i karty graficznej z płyta główną (jeśli nie jest zintegrowana)


(Heineken90) #3

Od kupna kompa nic w nim niewymienial wiec podlaczenia sa takie jak byly na poczatku keidy to ejscze nic sie niedzialo jescze zobacze dzisiaj czy bedzie mi padal monitor


(JNJN) #4

Proszę zmienić temat postu na konkretny,popraw pisownię i używaj polskich znaków,opcja zmień i popraw.JNJN


(Dalida92) #5

haha.