Monitoring całej sieci

Cześć. 

Zwracam się do Was, gdyż mam strasznie uciążliwy problem. Studiuję, na weekendy wracam do domu i człowiek chce się trochę rozrelaksować, posiedzieć na yt, obejrzeć filmy, pograć. Sprawa wygląda następująco.

Posiadam w domu jeden router TP-LINK TD-W8961ND. Do niego na 3 porcie jest podłączony kabel, który łączy się bezpośrednio z moim komputerem. Na porcie nr. 1 jest podłączony kabel, który łączy się ze switchem “OnNetworks DSF008” (http://www.on-networks.pl/products/switches/fast/DSF008.aspx). Wszystkie porty na switchu są zajęte. Jeden jest połączony z dekoderem na 1szym piętrze, drugi ze SMART TV, trzeci i czwarty idą przez drogę bezpośrednio do babci i sąsiada (tak, możecie się śmiać, ale ja tu nie sprawuje władzy w tym domu :P), pozostałe 3 są zajęte(bo jeden idzie od routera ;)), ale nie pamiętam do czego idą. Babcia posiada malutki router, dzięki czemu łączy się z internetem po WiFi, natomiast jak jest z sąsiadem - nie wiem. Prawdopodobnie jeden komputer stacjonarny i jeden/dwa laptopy (córki czasami wracają na weekendy ;)). Potrzebuję pomocy, gdyż mój internet gubi pakiety. Strony ładują się nie raz po pół minuty, speedtest mi się jeszcze w ogóle nie załadował. LOSE podczas grania w CS:GO wzrasta z 0% do około 50% i po chwili spada, choke na poziomie 10% jest wtedy. Nigdy nie spotkałem się z takim problemem. Internet mam z neostrady, mieszkam na wsi, 8km od miasta, prędkość internetu to 6mb, ale nigdy nie miałem takich problemów z lose i choke. Co najwyżej były problemy z pingiem przez siedzenie na WiFi u mnie w domu (telefony/laptopy), ale to norma i do tego się przyzwyczaiłem.