Po aktualizacji Mozilla Thunderbird z wersji 5.0 na wersję 6.0, ze strony DP, przestał mi ten program odbierać maile, oraz wysyłać. I to ze wszystkich kont.
Nadpisałem następnie TB wersję 6.0 na wersję TB 5.0 i wszystko wróciło do normy, także wersja 6.0 jest coś uszkodzona…
U mnie ustawienia kont zostały właśnie po instalacji wersji 6.0 nienaruszone, a jednak ciągle trwało “Łączenie…” a z kolei test na wysyłkę e-maila - “Failed”
Odinstaluj wszystkie dodatki, skopiuj wszystkie foldery z C:\Documents and Settings\Nazwa_użytkownika\Dane aplikacji\Thunderbird\Profiles\ , usuń konta, zrób restart programy i utwórz od nowa konta - żeby nie pobierać na nowo poczty przekopiuj z powrotem pliki skopiowane z Profiles
wyłączyłem comodo firewall, zainstalowałem z powrotem wersję 5.0, włączyłem na nowo comodo, włączyłem program TB 5.0 od początku i sam zaczął się aktualizować…, wtedy odezwał się comodo, że “widzi” nowy program, dopuściłem mu połączenie wychodząco/wchodzące, i uruchomił się TB 6.0 (oczywiście po sprawdzeniu aktualizacji i kompatybilności dodatków…).