Nie można uruchomić aplikacji, ponieważ jej konfiguracja jest niewłaściwa. Problem ten może rozwiązać ponowne zainstalowanie aplikacji."
Niestety ponowne zainstalowanie problemu nie rozwiązuje. Od zawsze korzystałem z programów Mozilli i byłem zadowolony, a teraz się zawiodłem strasznie. Najpierw Firefox 9.0 i niedziałająca nasza-klasa.pl, a teraz Thunderbird opatrzony tym samym numerkiem też nie działa… Firefoxa szybko wydali 9.0.1, czy i na Thunderbirda muszę czekać??? Czy może da się to jakoś rozwiązać? Mam Windows XP Home Edition SP2 jakby co.
Wydaje mi się, że zbyt pochopnie wydali te nowe wersje bo strasznie niedopracowane i pełno błędów.
Przeinstalowanie programu nic nie pomoże jeżeli jest problem z profilem. Profil pozostaje nawet po odinstalowaniu programu. Sprawdź na nowym profilu czy program działa: start->uruchom->thunderbird -ProfileManager
Nie wiem o jaki profil Ci chodzi, skoro program mi się nie włącza i nie mam w nim żadnego profilu utworzonego… anyway… usuwanie z rejestru też nic nie dało…
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
Czytałem to i nawet odpisałem. Anyway, wciąż nie zainstalował, za to miałem jakieś inne aktualizacje i nagle działa bez tego. Jednak mimo wszystko wolę poczekać na 9.0.1 bo działa bez niczego (beta) i tak powinno być.