Mozilla Thunderbird


(szop pracz) #1

Czy może ktoś wie jak ustawić w tym kliencie aby minimalizował sie do traya lub mieć w trayu ikonę? Chodzi o to aby przez cały czas poczta była uruchomiona.


(Duch) #2

musisz zainstalować to rozszerzenie :slight_smile:

http://mozillapl.org/katalogi_i_bazy/ba ... ze_to_tray

i dla przykładu możesz ustawić żeby THB zawsze uruchamiał się w trayu :smiley:

wystarczy, że zrobisz tak:

thb6er.jpg

dodaj -turbo w element docelowy, jak na obrazku :slight_smile:


(szop pracz) #3

Dzięki Duchu ściągnąłem ten plik ale teraz zastanawiam się jak i gdzie go zainstalować.


(Duch) #4

otwórz sobie THB i wejdź w Narzędzia --> Rozszerzenia i przycisk Instaluj :wink: :smiley:


(szop pracz) #5

No nie wiem nic mi się nie instaluje.


(Duch) #6

klikasz Instaluj i w okienku, które wyskakuje wskazujesz plik z rozszerzeniem, które chcesz zainstalować :roll:


(szop pracz) #7

Tak tylko że ten plik nie pojawia się w tym okienku i tu jest problem. Wskazuję ten ściągnięty rozpakowany z rar plik i go w tym okienku nie ma. Toteż nie mam od czego zainstalować.


(squeet) #8

W Thunderbirdzie:

Narzędzia -> Rozszerzenia

Tam na dole po lewej masz instaluj. Klikasz, odnajdujesz położenie pliku i dajesz ok. Po instalacji musisz jeszcze zrestartować klienta poczty, wejść ponownie w narzędzia -> rozszerzenia i kliknąć opcje. Tam zaznacz Zawsze minimalizuj do zasobnika systemowego.

Pamiętaj jednak, by używać tej małej kreseczki w górnym rogu, nie krzyżyka. Krzyżyk wyłączy program.

Pozdro

post2

Jakie on ma rozszerzenie ??


monczkin


(szop pracz) #9

Jak możesz to podaj mi nazwę tego pliku który ma się pokazać w ty okienku. Dzięki.


(Duch) #10

masz mieć plik o nazwie

minimize_to_tray_0.0.1.20050212_pl-PL.xpi :roll: i to jest to rozszerzenie, które masz wskazać do zainstalowania :stuck_out_tongue:


(squeet) #11

http://mozillapl.org/katalogi_i_bazy/ba ... ze_to_tray

Wejdź tam na tą stronę i przy ikonce Thunerbirda kliknij Instaluj a nie ściągnij, skoro są takie problemy...


(szop pracz) #12

po wypakowaniu mam taki plik:


(squeet) #13

Słuchaj, ściąga Ci się plik gotowy do instalki. Nie wypakowywuj tego, tylko od razu wskaż go w Thunderbirdzie. ten plik ma rozszerzenie xpi...

Ty go rozpakowałeś i masz to, co przedstawiłeś na screenie...


(szop pracz) #14

Dzięki problem z głowy . Jeszcze raz wielkie dzięki. :smiley:


(Lukas) #15

A ja mam pytanie. Jaki plik z programu The Bat należy importowac do Thunderbirda żeby przerzucic z Nitoperka do TB ksiązkę adresową?


(squeet) #16

Najpierw w The Bat wyeksportuj książkę adresową, a później zaimportuj w Thunderbirdzie :slight_smile:


(Jarkis) #17

A czy, w Mozilli Thunderbird można założyć hasło na tego klienta poczty?


(squeet) #18

Można, ale to będzie hasło, które trzeba będzie podać, aby odebrać lub wysłać pocztę. Jak go nie będziesz znał, nic nie zrobisz :slight_smile:

Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> Zachowane hasła -> Główne hasło

Tu u góry musisz mieć zaznaczone Użyj głównego hasła..., aby ustawić hasło klikasz Zmień hasło

Tu wpisujesz sobie jakie chcesz.

:slight_smile:


(Jarkis) #19

Dzięki, pozdro!

Chciałem wcisnąć dla squeet, że pomógł, ale nie ma tego przycisku! Proszę moderatorów o dodanie dla squeet jednego plusika!

Pozdro.


(squeet) #20

Nie ma plusika, bo to nie Ty zakładałeś temat :slight_smile:

To tak, żebyś wiedział na przyszłość

(przepraszam za OT)

P.S. Jak masz ustawione główne hasło do Thunderbirda, to śmiało możesz zapamiętać indywidualne do konta:)

A w razie dziury w mózgu (czytaj: zapomnisz hasła) wciskasz Reset - tylko ta opcja skasuje wszystkie hasła i będziesz musiał je od nowa wpisywać. Pozdrawiam