MPK w Krakowie

Ostatnio byłem na Wiankach. :lol: Wszystko było OK z wyjątkiem naszego “kochanego” MPK. Tramwaje lini dziennych miały w tą noc kursować do godz. 2.00, a tu klops. Na ulicy Basztowej nie pojawił się nawet jeden autobus czy tramwaj od 1.00 :evil: Musiałem czekać prawie godzine na linie nocną.

I tu chce się zapytać, gdzie jest szacunek dla klientów?

Skoro MPK nie potrafi się wywiązać z obietnic to po kiego daje mylne informacje?

Ja się przyznam, że pojechałem linią nocna, ale skasowałem bilet za 1,25 zł (jako, że jestem student :lol: ). Dobrze, że nie było kanarów, bo jak by się coś czepiali, że nie mam właściwego biletu to bym taką awanture zrobił na cały autobus :evil:

Chciałbym też poznać opinie o przedsiębiorstwach komunikacyjnych w waszych miastach. Czy też robią takie jaja z pasażerów/klientów?

Niestety te ich przewidywania się często nie sprawdzają !!

Jedno mnie tylko zastanawia, czego poruszasz ten problem na ogólnopolskim (i nie tylko :smiley: ) forum komputerowym. Przecież mogłeś temat poruszyć na krakowskim forum Gazety Wyborczej i tam znajdziesz o wiele większe grono zainteresowanych tym problemem respondentów. Z drugiej strony martwi mnie brak fantazji i inwencji. Ze swoich studenckich czasów pamietam piesze powroty z imprez z Prokocimia na miasteczko studenckie czy kosmiczne pojazdy w stylu dorożki jadącej przez pół miasta. :smiley: :smiley: :smiley:

Przecież umieściłem temat w dziale “Na luzie :-), czyli co kto lubi”.

Jeśli źle zrobiłem to skasuj temat.

W stanie jakim było kilku moich kumpli to powrót na piechote byłby wyjątkowo długi (ulice w Krakowie są czasem bardzo szerokie :smiley: )

Co za obłęd… , ale tylko MPK wie dlaczego nie bylo zadnego autobusu/tramwaju

ahhhh ja jeszcze od czasu do czasu przemieszczam się chwiejnym krokiem przez pół Poznania, aby z wielką radością uwalić się na wyrko ;]

To do czego potrzebny był autobus ??

Przecież i tak mieliby poważne problemy

z trafieniem w jego drzwi :stuck_out_tongue: