Panowie, rozkładam ręce, łącze z TP DSL 10, 2 stacje z Windows 7 po podłączeniu do zdalnego na porcie 5701 działanie pulpitu jest tak żenujące że nie da rady pracować.
- Łącze jest w porządku, resetowaliśmy port na centrali, poszła rekonfiguracja, pakiety dochodzą, a czasy są na przy pingowaniu poziomie 33ms
Według mnie łącze jest jak najbardziej w porządku jednakże firma dostarczająca usługę usilnie wmawia że problemem jest łącze a nie ich serwer.
Co zauważyliśmy w godzinach rannych połączenie chodzi naprawdę dobrze zwalnia zapewne gdy jest podłączonych więcej użytkowników ( np. w tym momencie )
Skończyły mi się pomysły, bo może jednak to łącze ? Jednak jestem święcie przekonany że to wina dostawcy, można jeszcze jakoś przetestować łącze i port 5701, pomijam pingi, tracerty, speedtesty
Antyvirus wyłączony i firewall też.