Witam, od dłuższego czasu mam problem z internetem w sieci Multimedia, a mianowicie borykam się z problemem utrat pakietów w grach online. Problem jest w godzinach “szczytu” między 19-22, utrata pakietów jest na poziomie około 50%. I tutaj zaczyna się mój problem, gdyż nie jestem w stanie stwierdzić co się dzieje (w tym momencie nie wiem czy jest to wina moja, czy dostawcy internetu). Internet testowałem na 2 urządzeniach - modem Cisco (niestety nie znam dokładnej nazwy) od multimedii oraz na swoim routerze TP-link TD-W8960N (ver.3),na obu urządzeniach występuje ten sam problem. Urządzenia byłe również testowane na 2 komputerach oraz dwóch systemach, (windows 7 i 8.1) w oby dwóch przypadkach wyniki były podobne utrata pakietów na poziomie 20-50% Zmieniałem kable DSL, kabel ethernet, oraz próbowałem podłączyć internet bez “splittera” rezultat bez zmian. Firmware w TP-linku jest najnowszy, sterowniki karty sieciowej są najnowsze w obu systemach.
Poniżej dodam, screeny oraz 2 filmy przedstawiające dokładniej mój problem. Dodam też że testy pingplottera oraz pingowanie owych serwerów wykazały utratę pakietów na poziomie 0, więc dla mnie coś jest nie zrozumiałe.
https://www.youtube.com/watch?v=JPOQsxbi9wY - Server Battlefield 4
https://www.youtube.com/watch?v=6RIIQgoIan8 - Server CS:GO
Screeny pingowania oraz utrata pakietów na serwerze głosowym Teamspeak.
http://imgur.com/tXak0hG,hlmwwTp,LwyF9DD,ewArch1
http://www.speedtest.net/result/3851777152.png
http://www.pingtest.net/result/108971348.png
http://www.pingtest.net/result/108971404.png
Link pingplottera do 3 serverów testowanych powyżej.
http://www.speedyshare.com/YpkHj/pingplotter.rar
Proszę o pomoc, dziękuje.
http://forum.dpcdn.pl/uploads/monthly_10_2014/post-184839-0-51988300-1414114132.png