Multimedia "utrata pakietów"

Witam, od dłuższego czasu mam problem z internetem w sieci Multimedia, a mianowicie borykam się z problemem utrat pakietów w grach online. Problem jest w godzinach “szczytu” między 19-22, utrata pakietów jest na poziomie około 50%. I tutaj zaczyna się mój problem, gdyż nie jestem w stanie stwierdzić co się dzieje (w tym momencie nie wiem czy jest to wina moja, czy dostawcy internetu). Internet testowałem na 2 urządzeniach - modem Cisco (niestety nie znam dokładnej nazwy) od multimedii oraz na swoim routerze TP-link TD-W8960N (ver.3),na obu urządzeniach występuje ten sam problem. Urządzenia byłe również testowane na 2 komputerach oraz dwóch systemach, (windows 7 i 8.1) w oby dwóch przypadkach wyniki były podobne utrata pakietów na poziomie 20-50% Zmieniałem kable DSL, kabel ethernet, oraz próbowałem podłączyć internet bez “splittera” rezultat bez zmian. Firmware w TP-linku jest najnowszy, sterowniki karty sieciowej są najnowsze w obu systemach. 

 

Poniżej dodam, screeny oraz 2 filmy przedstawiające dokładniej mój problem. Dodam też że testy pingplottera oraz pingowanie owych serwerów wykazały utratę pakietów na poziomie 0, więc dla mnie coś jest nie zrozumiałe.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=JPOQsxbi9wY - Server Battlefield 4

https://www.youtube.com/watch?v=6RIIQgoIan8 - Server CS:GO

 

 

Screeny pingowania oraz utrata pakietów na serwerze głosowym Teamspeak.

http://imgur.com/tXak0hG,hlmwwTp,LwyF9DD,ewArch1

 

http://www.speedtest.net/result/3851777152.png

 

http://www.pingtest.net/result/108971348.png

http://www.pingtest.net/result/108971404.png

 

Link pingplottera do 3 serverów testowanych powyżej.

http://www.speedyshare.com/YpkHj/pingplotter.rar

 

 

Proszę o pomoc, dziękuje.

http://forum.dpcdn.pl/uploads/monthly_10_2014/post-184839-0-51988300-1414114132.png

Proszę:

 

http://www.multimedia.pl/zadzwon_do_nas

 

Wybacz, zapomniałem dodać że wykonywałem już wiele telefonów za każdym razem ta sama “gadka” na temat czy wszystkie lampki świecą na modemie/routerze. Był natomiast jeden przypadek gdy pojawił się pewien pan w domu , stwierdził że wszystko jest w porządku i musi to być wina serwerów, powiedział że przekaże dalej, od tego czasu cisza. Dlatego zastanawiam się czy istnieje jakaś możliwość udowodnienia multimedii, że wina leży po ich stronie, gdyż “testy” które wykonałem raczej nie są zbyt przekonujące (mowa tutaj o przykładowych filmach z gier wideo,gdy pozostałe testy wypadły z wynikiem 0%). 

Reklamacja ma nadany konkretny numer, powołując  się na niego powinieneś nadal drążyć sprawę i nękać telefonami  BOK Multimedii …