Witam. Dostałem w prezencie używany skaner Mustek ScanMagic 1200 ED. Otóż zainstalowałem sterowniki, podłączyłem do komputera a skaner wcale nie reaguje. Czy dawni/obecni użytkownicy tego skanera mogli by mi uświadomić czy taki stan rzeczy jest normalny (zero reakcji ze strony skanera) i ewentualnie mi pomóc? Może jest gdzieś jakiś włącznik tego cuda, którego nie zauważyłem. Pracuję na systemie Windows XP. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Witaj.
Powiedz po pierwsze czy masz orginalną płytę ze sterownikami i oprogramowaniem do tego skanera. Jeżeli twój komputer pracuje pod XP to nie ma się co dziwić, gdyż te sterowniki nie mają podpisu elektronicznego i są całkowicie nie kompatybilne z XP.
Ja do dziś mam ten skaner w piwnicy, aby go zainstalować musiałem czasem robić format XPka.Po kilku próbach zainstalowania i odinstalowania wreszcie się udawało. To nie są dobre dla ciebie wieści…Firma Mustek niestety nie wspiera nadal tego sprzętu uaktualnionymi sterami.
Przy instalacji sterowników nie było przypadkiem mometu w którym musiałeś zaznaczyc model który posiadasz???
Sterowniki ściągnięte z internetu i zainstalowane zgodnie z instrukcjami na stronie producenta (czyli uruchomienie programu fixwinxp.exe, który umożliwia zainstalowanie sterowników z Win2000 na XP).
Nic takiego nie miało miejsca.
Czyli rozumiem, że pod starszymi wersjami Windows skaner powinien działać?
Pod
Specjalnie dla tego cuda zainstalowałem Windows 2000 i efekt identyczny jak na XP… Jakieś sugestie?
a moze poprostu skaner jest popsuty ?
zainstaluj sterownik na nowo czyli wywal te istniejace i nagraj na nowo zrob restart i dopiero wtedy podlacz skaner, ja robie tak ze swoim Plustekiem U12b i dziala