Muzyka przeniesiona na E: - problem ze zgraniem muzy z cd

witam

jakiś czas temu miałam przeładowaną pamięć dysku (łaczna pojemność 120 gb) podzielony na C i E mniej więcej po połowie, za namową znajomych zmieniłam lokalizacje muzyki z C na E. od tego czasu nie moge zgdrywać muzyku z CD - po prosu nie chce zapisać automatycznie w muzyce na E i zapisuje tylko skrót na pulpicie. natomiast jak ściągam muzyke z netu i zapisuje bez problemu na C i potem moge przenościć pliki na E. natomiast z cd nie chce mi w ogóle zgrać muzyki. przyznam się że kompletnie się na tym nie znam. nie wiem co zrobić. w sumie mogłaym z powrotem zmienić okalizacje muzyki na C ale mam tam tyle zawalone że się nie zmieści na C. i znowu musiałabym sporo muzy usunąć a ja jestem maniaczką muzyki i nie lubie ciągle szukać na cd. macie jakiś pomysł?

pomóżta kobicie :slight_smile:

Ale czym zgrywasz muzykę?

wlasnie czym zgrywasz! poza tym jak zgrywasz audio to nie wystarczy zrobic kopiuj! trzeba miec program do zgrywania audio! inaczej nie da rady.

abisynka , zgrywasz to jakimś programem, chociażby Windows Media Player??

jestem mało kumata :frowning:

jak odpalam cd to potem było zgraj czy jakoś tak. normalnie otwiera mi się onko media player i tam pojawia się do zgrania - zresztą zawsze tak było. i niby zgrywa (tytuły, nazwy albumów itp moge wpisywać) i cóż zgrywa tylko do biblioteki ale jako skróty. jak miałam lokalizacje muzyki na C to nie było z tym problemu - robiłam tak samo i automatycznie zgrywało i było w muzyce a teraz nie chce tego zrobić :(. czyżby to była wina lokalizacji? czy ja coś posułam? oj mam talenty :oops:

Hmm, a jaka wersja Windows Media Player - 10 czy 11? Ewentualnie można innym programem zgrać muzykę.

zaciągnij AudioGoGo (łatwa intuicyjny program). ustaw folder docelowy na E i po problemie

Persifall - nie wiem jaką mam wersje media player - data utorzenia 2007. kupiłam w laptopie luż był, mam viste moze coś napsułam :frowning: z tym programem?