Mysz oraz klawiatura bezprzewodowa kompatybilna z linuksem

(Antikanime) #1

Poszukuję myszki bezprzewodowej ładowanej przez usb tak jak Modecom MC-617 (co o niej sądzicie czy może jest coś lepszego w podobnej cenie ?).

Nie potrzeba mi “x” przycisków, starczy mi prawy,lewo oraz rolka… Cenowo max. około 100 zł rozdzielczość nie musi być aż tak wielka bo akurat nie jestem zbytnim amatorem gier.

No i jakiejś klawiatury również bezprzewodowej z dużym przyciskiem “enter”, przeglądając oferty sam nie byłem pewien co lepsze :stuck_out_tongue:

nie szukam klawiatury multimedialnej, musi być klawiatura numeryczna no i akurat czy “wypukłe” czy małe" klawisze to raczej mnie tam rybka.

Zdaje m się że klawiatury bezprzewodowy chyba nie ładują się przez usb jak ta myszka prawda ?

PS.to ze podałem link do komputronika to nie znaczy że tam kupuje

PS2. Eee nie wiem czy akurat myszki i klawiatury korzystają z instalacji specjalnego oprogramowania (jak drukarki itp) ale zależy mi żeby działały bez problemowo itp na linuksie(korzystam głównie z niego).

(Krzysztofnawrot) #2

Bezprzewodowy zestaw do 100zł? Hmm Może coś z tych wybierzesz:

1. Labtec Wireless desktop 1200

2. Tracer delux

3. Logitech EX110

Osobiście polecam numer 3

(Antikanime) #3

Tak w ogóle to nie napisałem nigdzie że szukam zestawu za cenę 100 zł(bo zestaw nigdy “idealny” nie będzie albo coś będzie dobre i drugie zl itp).