Myszka nie działa :(


(Pawel Uszynski87) #1

Ma ma myszkę optyczną: Trust AMI MOUSE 250S OPICAL

i zdaża mi się tak, że zatnie ssię i nie moge nic zrobić dopiero wyjęcie wtyczki i włożenie ponownie pomaga... czego to może być wina i jak to można naprawić?? z gory thx


(3dm Racek) #2

Jeżeli masz podkładkę z rysunkiem 3D to może być właśnie jej wina;

Może to być wina kabelka (może nie łączyć);

Sprawdź to


(Pawel Uszynski87) #3

wlasneinie mam podkladke jednolitego koloru jest szara a nawet jezeli ja wyjme z pod myszy dalej mysz nie reaguje :cry:


(3dm Racek) #4

Mozliwe, a nawet bardzo prawdopodobne, że nie łączy kabelek lub wejście PS/2 jest stare lub coś jest naderwane.

Sprawdź to


(Pawel Uszynski87) #5

reznowu cie zaskocze :stuck_out_tongue: MAM NOWĄ PŁYTĘ GŁÓWNĄ :smiley: [no prawie ma juz z miecha]


(3dm Racek) #6

Sterowniki przeinstaluj;

Zrestertuj system...

Nie pomaga ?


(Pawel Uszynski87) #7

zobacze jak ze sterownikami ale ciezko zebym za kazdym razem jak mis ie mysz zatnie restartowal system wole wyjac i wozyc wtyczke :stuck_out_tongue:


(3dm Racek) #8

Nie chodzi o to !!

Jeżeli masz ogromną ilość uruchomionych programów ale naprawdę ogromną, to system może nie wydalać i myszka moze zarywać. Ale to jest raczej malo prawdopodobne i częściej się zdarza na starszym sprzęcie


(Siekiera666) #9

Muwisz sensorki sie popsuły :frowning:


(3dm Racek) #10

Dokładnie, to jest możliwe ... Kiedy kupiłes mysz?


(Pawel Uszynski87) #11

eeeee nie przesadzajcie mysh mam od pol roku.... wyglad ajeszcze jak nowa.. a ona nie ze sie przycina tylko czasem jest tak ze staje w iejscu kursor i nic niemoge zrobic ...tylko wyjac wtyk i jeszcze raz wlozyc :stuck_out_tongue:


(system) #12

Ja bym jednak stawiał na coś z wejściem PS/2 :smiley: Może dobrze po stronie płyty głównej, a "wtyczka" w rozsypce :smiley:


(3dm Racek) #13

Jakie ostatnio progosy instalowałeś ?

Spróbuj cofnąć system do momentu gdzie t nie występowało

P.S Uważaj na waże pliki -zapisz je gdzieś najlepiej na CD lub dyskietce bo dyski są przywracane


(Pawel Uszynski87) #14

nie chce mi sie tak motac wolalbym jakies prostrze rozwiazanie a wlasnie sobie przypominam ze kiedys instalowalem stery do klawy pobrane ze strony producenta i wtedy po wcisnieciu ktorgos z klawiszy specjalnych klawy zaciely mi sie klawa i myszka wiec odinstalowalem je i to chyba od tamtej pory.. moze jakies wpisy zostaly albo cos... przczyszcze rejestr i polukam czy jakies pliki nie zostaly :evil: