Myszka!


(Lukasik8) #1

Potrzebuje pomocy w wyborze dobrej ale i nie drogiej myszki optycznej !!Mam na oku konkretnie Mysz BENQ M800 - optyczna!!Co o niej sadzicie!Podawajcie opinie oraz jakies nowe propozycje!

Pozdrawiam :slight_smile:


(Focus89) #2

Heh wg. mnie każda myszka powinna chodzić dobrze jeśli o nią dbasz :slight_smile:

Tak samo jest z żywotnością. Ja mam myszkę optyczną tracer i mam już ją ponad 2 lata i nadal chodzi idealnie :slight_smile: Jeśli chodzi o producentów to zdecydowanie najpopularniejszym i robiącym dobre jakościowo myszki jest A4Tech. Jeśli jesteś zapalonym graczem FPP np w q3, COD itp to potrzebujesz myszki z dorbą czułością. Tutaj napewno najlepsze są myszki firmy Razer ale cena jest wygórowana jak za myszkę :slight_smile: http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3126


(Dudek3 91) #3

polecam Ci tak jak powiedział Pawik myszke optyczną A4tech mam już ją ponad rok i chodzi idealnie a kosztowała mnie ok30zł :smiley: pozdrawiam DUDEK


(Bażant) #4

Co do myszy optycznych firmy A4TECH nie mam najmniejszych zastrzeżeń, kupuje tylko jej wyroby i jeszcze się nie zawiodłem :slight_smile: Sam posiadam

i jestem bardzo zadawolny, ta też wyglada na bardzo dobrą :slight_smile: Mysz BENQ M800 :arrow: hmm nie wiem jak się sprawuje, ponieważ nie mialem okazji korzystać z niej, aczkolwiek parametry ma standardowe :slight_smile:


(Dod) #5

A4Techy to na prawdę super mychy choć jak każdy tani produkt mają swoje wady -> Słaby sensor, gdy szybko poruszysz myszką to kursor wariuje ale jak za taką cenę jaką proponuje firma... super myszki :slight_smile: Sam posiadam Optyka A4Techa i kulkową (od 7 lat :P) i jeszcze działa :slight_smile:


(Songo93) #6

Ja równiez polecam A4Tech mam optyka od roku i wszystko git :slight_smile:


(Philips Piotr) #7

Ja mam tą i jest super oraz godna polecenia za ta kase http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14545


(Canaletto) #8

Polecam CREATIVE Mouse Lite

Mam i chwalę sobie :slight_smile:


(Dod) #9

Zależy jeszcze ile masz kasy o na allegro b.dobrą myszaje można kupić już za dość małą kase - 129 zł za Mx310


(Songo93) #10

Ja za mysz bym tyle nie dał szczególnie że i tak je torturuje ile wlezie :mrgreen:


(Mirmarek) #11

Polecam Logitech MediaPlay Cordless Mouse http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14936

Posiadam ją i jest idealna :slight_smile:


(Bażant) #12

Troche droga ;]


(Dod) #13

ygor: sam za myche dałem 250,- + podkładka 120,- :stuck_out_tongue:

Prawda jest taka że jak ktoś nie pogra na takim "professjonalnym" sprzęcie to będzie miał zdanie że lepsze są tańsze rzeczy... a jak już zagra to zacznie zbierać na taki właśnie drogi sprzęt :stuck_out_tongue:

Zależy co będziesz robił z tą mychą ale dla potrzeb domowych - czyli nie będziesz grał 20h/dzień to w zupełności wystarczy A4Tech, nie twierdze że nie A4 nie wytrzymałby takiego maratonu... wytrzymałby, ale znacznie przyjemniej by sie grało wiedząc że każdy nawet najmniejszy ruch myszki zostanie poprawnie odczytany przez sensor :stuck_out_tongue:


(S E B A11) #14

Posiadam ta myszke :slight_smile: Podpinana pod PS/2, tania, dobra na dwa paluszki..Polecam zakup ładowarki do akumulatorków i akumulatorków :]

Mam ją już..dobre dwa latka i żadnych awari... Jak dla mnie zasięg ma wystarczający..możesz bawić sie w kompie leżąc na łóżku oddalonym o jakieś 1,5-2m. :slight_smile:

Ps: Tu masz dokładnie to co ja mam :slight_smile: Zestaw klawiatura i mysz w niedużo wyższej cenie