Nagłosnienie pod kompa

Witam, mam takie pytanie bo nie orientuje się za bardzo na tym, myślę nad kupnem jakiegoś nagłośnienia do domu, i tak oglądałem rózne duperele na allegro i znalazłem końcówkę mocy Kenwood Basic M1 o mocy 600W, tylko nie wiem jak to się podpina czy pod kompa od razu czy jak, bo z tego co ja wnioskuję to to jest tak jakby wzmacniacz lub amplituner. Dlatego właśnie piszę tu do was z tym pytaniem jak to podpiąć. Bo jakby to się udało podpiąć pod kompa i do tego jakieś kolumny to wyszło by taniej niż jakiegoś zmachola kupić. I jeszcze takie pytanie (jak by to było tak jak napisałem wyżej) czy ta końcówka jest dobra, żeby się nie rozleciała, jak znowu nie forsował bym jej bardzo no ale wiadomo jak jest czasami trzeba zadudnić coś. Z góry dzięki za pomoc, i jakbym coś źle gadał to się nie śmiejcie, bo tak jak mówiłem nie znam się na tym. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Z góry dzięki za pomoc :smiley: :smiley:

Tak, to jest wzmacniacz, do niego są potrzebne kolumny,

wzmacniacz mozna podpiąć do komputera…

Zależy co chcesz uzyskać… Ja jestem miłośnikiem basu tuby. Więc z X-Fi Extreme audio mam puszczony sygnał do DDM4000 (akurat takiego dostałem od brata) I do tego mam podpięte to co posiadałem w domu a mianowicie x-230, I-Trigue 3330 i tube basową JBL (aktywna zasilana starym Cheftec’iem 500w)

Ty możesz użyć konfiguracji dobra dźwiękówka dobry amplituner i ze 2 kolumienki. Używane altusy są tanie dobre i jest pełno części zamiennych. ( na elektrodzie poszukaj dobrych zestawów w Twoich pieniądzach)

Jeśli Cię stać zawsze możesz kupić z-5500 albo inny porządniejszy zestaw i będzie od razu moc.

Mój szanowny szwagier zawsze uważa rozwiązanie numer 1 bo on zapalony rockowiec mi by wystarczyło z-5500