a zobacz czy może nie masz zaptaszkowanego wyłączania usb
menadżer urządzeń -> główny koncentrator usb-> właściwości zarządzanie energią -> odptaszkuj “zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii”
To normalne przy Neostradzie. Sam mam neostrade od grudnia 2004 i zawsze problem występował (z początku uzywałem tego okienka stefy tp, to bylo czesciej) ale jak zaczełem uzywac zwyklego laczenia przez windows to bylo rzadziej (przez AutoConnect też). No ale problem cały czas wystepuje, powodem tym są po prostu przeciążone linie tp. U mnie czasami przez 1h nie idzie sie połaczyc dluzej niz na 5s
Teraz jak będzie najbiższa zmiana regulaminu, to zrywam umowe z tp. To jest strasznie irytujące. A przy zmianie regulaminu mam prawo go nie zaakceptować i bez zadnych kar zerwac umowe. Żaluje ze tego ostatnio ze zrobilem, jak byla zmiana jakos w zimie
No to gratuluje, bo u mnie i wszystkich moich znajomych z neostradą zawsze tak było. Ale to może zależeć od miejsca zamieszkania. Akurat u mnie wszystkie się ciągnie od Poznania, a tu linie widać są przeciażone, u Ciebie może być inne miasto, gdzie takich przeciążeń nie ma.
jaki model? (masz na odwrocie modemu) i jakie masz sterowniki, sprubuj pobrać nowsze z netu, bo te z płytki od neo są lipne.
sam mam sagema i też mam problemy, przy czym kumpel ma speedtoucha i nie ma takich problemów, po zmianie sterownikó, zauważyłem poprawe, ale i tak rozłańcza.