Neo TP połączenie jest netu brak

Witam 

 

Mam taki problem. ostatnio wyłączył mi sie net, wyświetlił się komunikat “Ograniczenie lub brak łączności” używam Livebox-a połączonego przez elthernet , kilka razy wgrywałem sterowniki z płyty, oraz sterowniki zintegrowanej karty sieciowej i nic nie pomogło, wyłączyłem zapore systemową i też nic, dioda od wi-fi i ta z @ świecą się stale a ta nad >> mruga od czasu do czasu, na laptopie net działa przez wi-fi, pod połączniem lokalnym jest napisane połączono, ip itd skonfigurowałem recznie, Liveboxa resetowałem kilka razy i ciągle nic. Na 192.168.1.1 nie mogę wejść.

 

Mam Windowsa xp 32bit. 

 

Z komputerów jestem zielony więc licze na pomoc 

Uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń :arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html

ipconfig /all

Wyniki wszystkich poleceń wklej w tagu code (możesz użyć przycisku z ikonką dwóch nawiasów ostrokątnych na pasku narzędzi edytora postu) lub na stronę http://wklej.org i podaj tu tylko link.

Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]

© Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

 

D:\Documents and Settings\Custom Garage>ipconfig /all

 

Konfiguracja IP systemu Windows

 

        Nazwa hosta . . . . . . . . . . . : custom-e2c573f8

        Sufiks podstawowej domeny DNS . . . . . . :

        Typ węzła . . . . . . . . . . . . : Nieznany

        Routing IP włączony . . . . . . . : Nie

        Serwer WINS Proxy włączony. . . . : Nie

 

Karta Ethernet Połączenie lokalne 3:

 

        Sufiks DNS konkretnego połączenia :

        Opis . . . . . . . . . . . . . . :  NVIDIA nForce 10/100 Mbps Ethernet

        Adres fizyczny. . . . . . . . . . : 00-1B-BF-59-6C-EC

        DHCP włączone . . . . . . . . . . : Tak

        Autokonfiguracja włączona . . . . : Tak

        Adres IP autokonfiguracji . . . . : 169.254.182.74

        Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.0.0

        Brama domyślna. . . . . . . . . . :