Neostrada bez aplikacji dostępowej TP nie działa. Why?

Witam,

Za poradą tego forum postanowiłem odinstalować aplikację dostępową Neostrady i sterowniki, potem ściągnąć nowe stery, zainstalować je i skonfigurować połączenie zgodnie z instrukcją tu: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=91864

Wykonywałem wszystko krok po kroku jak w powyższym linku (z wyjątkiem czyszczenia rejestru) ale nie mogę sie połączyć. Podczas próby połączenia wyskakuje błąd 721 czyli że komputer zdalny nie odpowiada. Nie wiem czemu tak się dzieje. Czyżby dlatego, że ominąłem czyszczenie rejestru? Wszystkie pozostałe kroki dokładnie wykonałem, nazwę i hasło użytkownika wpisałem. AutoConnecta nie instalowałem. Ktoś wie czemu to nie działa? Musiałem wrócić do nielubianej przeze mnie aplikacji TP. :frowning:

Mam modem Sagem F@st 800-840, system WinXP Pro.

Spróbuj jeszcze raz od początku łącznie z czyszczeniem rejestru.

Dokładnie usuń aplikację TP i poprzedni driver z dodaj usuń programy.

Wytnij również z dysku folder neostrada i ewentualnie folder sterownika.

Przeczyść rejestr np. jv16. Robiłem to wielokrotnie i zawsze się działało.

Zresetuj protokół TCP/IP z linii komend np:

netsh interface ip reset c:\ip_reset.log

:mrgreen:

Złączono Posta : 27.09.2007 (Czw) 0:08

Sprawdź również czy firewall nie blokuje połączenia.

Pamiętaj o dokładnym usuwaniu aplikacji, drivera i folderów.

I zawsze możesz molestować pomoc techniczną tepsy.

:mrgreen:

Miałem taki sam problem, jeżeli ściągłeś nowe sterowniki to podczas instalacji musisz wybrać PPPoA VCMUX 0/35 wtedy będzie chodzić. :mrgreen:

I to był strzał w 10ke! Juz chodzi, dzięki wielkie. :smiley: gugu… też dzięki. :slight_smile: