Witam,
postanowiłem sobie zamówić neostradę 512 w obecnej promocji przez internet. Ma się wtedy możliwość wybrania jako gratis albo kamerki internetowej albo 10giga transferu. Wziąłem więc kamerkę.
Tepsa miała na zamówienie 5dni (wg regulaminu) a czekałem prawie 2 tygodnie!
Dziś przyjechał kurier otwieram przesyłkę a tam zamiast kamerki karty zdrapki na transfer. Wkurzyli mnie wiec dzwonie pod 800102102 i tam mówią mi że mają prawo wymiany bo tak stoi w regulaminie. Dzwonię wiec za chwilę może kto inny powie co innego - ale nic ta sama śpiewka. Szukam więc regulaminu i znalazłem. Jednak nie ma w nim ani słowa o takiej możliwości telekomuny i jest napisane jak byk, że: “Klientowi przysługuje prawo wyboru zestawu itp” http://www.neostrada.pl/doc/regulamin_z … ez_www.pdf
Dzwonię więc ponownie pod 102102 i odsyłają mnie na 321123 wiec dzwonię. Babka, która odebrała była zaskoczona, że nie ma takiego punktu w regulaminie i kazała zadzwonić pod 9393 i złożyć reklamację.
Tak też zrobiłem. Okazało się jednak, że łaskawcy rozpatrzą moją reklamację w ciągu 30dni!